2011年8月19日 星期五

戀戀沖繩day3-4

day 3 海洋博公園水族館--->游水
day4 美國村outlet--->海灘

其實沖繩玩4日,夠曬

許田ic休息站..食lunch便當,又平又好食










好熱呀,大大支就咁隊




唔記得叫咩橋><








好熱呀我......





一入場有海星,海參玩....









海龜同我say hello!!


幾靚仔



幾型


好大個魚缸


鯨鯊


海豚表演
















like!








沖繩菜


浴衣留影





靚沙灘















還車lu~~byebye車仔




返香港






2 則留言:

  1. 你好呀~我9月都打算去沖繩自駕遊架,想問一下,你地酒店同租車既資料架,你地係邊到訂架?可以俾個網址嗎?
    另外,你地係買package去嗎?十分謝謝
    [版主回覆08/24/2011 23:32:36]租車我響呢個網租http://www.otsrentacar.net/

    酒店我用jalan搵既,辛苦少少要用Google translate睇~
    www.jalan.net/

    我唔係買package去ga~~咩都上網自己book既~~
    有咩唔明再問我啦!

    回覆刪除
  2. 海洋博公園水族館好靚啊.

    回覆刪除