2011年10月4日 星期二

day1-捷克布拉格之夏

2011/06/27

東歐之旅~~~~~!!第一站係浪漫之都布拉格



布拉格是一座著名的旅遊城市,市內擁有為數眾多的各個歷史時期、各種風格的建築,從羅馬式、
哥特式建築文藝復興巴洛克洛可可、新古典主義、新藝術運動風格到立體派和超現代主義,其中特別以巴洛克風格和哥特式建築更佔優勢。布拉格建築給人整體上的觀感是建築頂部變化特別豐富,並且色彩極為絢麗奪目(紅瓦黃牆),因而擁有「千塔之城」、「金色城市」等美稱,號稱歐洲最美麗的城市之一。1992年,布拉格歷史中心列入聯合國教科文組織世界文化遺產名單。



行程:
機場-->巴士轉地鐵去hostel-->輕鐵上castle頂--->遊布拉格城堡區--->聖維特主教堂-->黃金巷
沿路步行下山-->舊城區:查理士大橋-->天文鐘-->布拉格廣場-->黑光劇場(悶到嘔的)

出發~~~坐METRO,地鐵系統唔複雜,好易搭




地鐵個門,唔禁制,係唔會自動開的,記住push to open呀....




未見過D咁歐洲既街..所以我地一上地面就狂影



呢個唔記得叫咩名博物館..在museum站下車..找尋hostel










我地book左prague one hostel,$160港幣左右一晚,呢度係佢外觀,距離old town,20mins左右(有D遠)





sorry,咩都狂影...第一次來歐洲..大鄉里


終於找到了~~~不過等左一陣先等到主人來開門


間HOSTEL都幾靚,個主人又好好人,OFFER左地圖呀....
仲RECOMMEND我地得果一日點樣玩最慳時間(因為我地得一日時間ja><)
佢suggest我地先玩城堡區,之後行路經查理橋再玩舊城,由遠至近咁玩

房間都好闊落呢!




hostel入口






地鐵售票機,都唔難用,26kz,90mins

有一個問題,就係d coins成日一入就跌返出來....如果係咁,你要做既就係在銀色處大力擦佢條邊,
再入,就唔跌出來ga喇,所以你會見到部機花鬼曬

輕鐵



狗都可以坐車的....





我地就係坐輕鐵上castle先...坐車尾,可以睇風景...車內舊舊的






到了,進入城堡區,必看景點-聖維特大教堂












好大座好壯觀啊~~~

城門外動也不動的守衛...點影都不會理你的..佢地一定覺得d遊客好鬼無聊








入去一景...售票處在右邊









忍不住又狂影==




教堂正門,好宏偉呀








裹邊都好勁!



超靚的彩色玻璃窗


























雖然我唔係教徒,但當藝術品睇都覺得太漂亮了!絕對值得參觀




真係諗唔明當年呢座教堂係點起ga...



城上向下望一景~~




就係由呢個位望落去了












教堂門前一影,個人幾細小







另一教堂仔...唔記得名





進入黃金巷了~~



黃金巷街道







黃金巷內小屋,間間主人身份不同,裹邊佈置顯示返佢地既身份同生活,細細間好可愛







準備入地牢,古代對犯人施刑之地



見到都怕怕...




出返去,有個特色玉桂卷小攤



捷克好多地方都有賣的,甜甜香香的,必食!!



美味的




國旗高掛




守衛不在,好啦,幫你頂一陣啦




我好認真ga><



哎呀,原來換班,行緊返來喇





又來市內一景

環境不錯的露天cafe





渠蓋都有城堡公仔




行落山,走到河畔,好多鴨仔


遠觀查理士大橋







不文雕像....做咩周街尿尿呀



木偶店門口



木偶




不同款式的木偶

準備上橋











查理士大橋上的雕像,你yeah咩呀



橋上不少售賣手工藝品的小販



個竹蜻蜓問叮噹借ga?!


街頭藝人






橋上由早到晚都超多人





企埋一邊影避開d人



後邊有d傳教士




charles bridge band











d士兵響度玩....扮吊死








熱死人食雪糕一流...之後晚上我地都響呢間在橋頭的餐廳dinner,正正~~











就在餐廳對面,有間black light show,我地買定ticket夜晚睇,
我地買左旁邊單丁摺櫈位,大約平一半,約$150hkd,開show後自己move返到中間位睇xd
開頭睇係幾得意既,不過愈來愈悶....我地睇一半就走左



好特別的外牆



魔鬼教堂Church of the Virgin Mary before Tyn & Ungelt

舊城廣場上最醒目的建築物就是提恩教堂,也可說是布拉格的地標。
提恩教堂的前身建於1135年,其中還附帶供給外國商人住宿的設施。現在所看到的建築則是建於1365年,以哥德式雙塔建築著稱,頂端裝飾著純金圓棒,總高度約為80公尺,是舊城廣場最古老的建築。
雖然提恩教堂已經成為一般人熟悉的名稱,但實際上這座教堂的原名是提恩(國稅局)前的聖母瑪利亞教堂。15世紀至17世紀初期提恩教堂扮演布拉格宗教改革的重要角色,胡斯派的主要聚集場所即為此地。
1620年之後,教堂外觀與祭壇的裝飾都增添不少巴洛可色彩,包括許多著名耶穌雕塑與繪畫。提恩教堂的前方有提恩學院,遠看像是連成一氣的建築,提恩學校當初承襲巴黎的學校制度,是一所非常國際化的學校,而在建築方面,1樓的拱形迴廊是典型哥德式建築,而房屋正面的裝飾、屋頂前階梯狀的山牆又充分表現波西米亞文藝復興式的特色。提恩學院現在成為餐廳及咖啡館並面對著舊城廣場,戶外的露天咖啡座總是坐滿了觀光客,是欣賞舊城廣場不錯的位置。




看不懂的天文鐘







布拉格廣場上很多馬車,不過坐一坐都幾貴,所以我地睇下算




8個人一齊踩既單車,好似好好玩咁~~










狗坐地鐵






廣場上



伏爾塔瓦河畔餐廳,望住charles bridge,環境一流,價錢中上,不過要排隊等好耐,所以我地放棄左


charles bridge








dinner,橋頭賣雪糕位置的餐廳,大約$200hkd埋單,1pizza,1意粉,2雞湯







環境都ok啦







 夜拍一下魔鬼教堂,入夜的廣場更有氣氛


1 則留言:

  1. 我相當喜歡捷克布拉格,這個城市很浪漫很美.好值得再去.
    [版主回覆06/19/2013 01:36:46]我都好喜歡,好浪漫好童話!有機會我都會再去!

    回覆刪除