2011年12月8日 星期四

day2-克羅地亞-杜邦力dubrovnik+lokrum島

2011/09/17



day2

4:00到svo機場check in,坐05:55 aeroflot機去杜邦力,去到Dubrovnik早上7點幾
aeroflot都幾好,準時,坐位舒適,食物都ok

杜布羅夫尼克 (Dubrovnik)有「亞得里亞海之珠」美譽的杜布羅夫尼克 (Dubrovnik) ,古稱拉古薩(Ragusa) ,是克羅埃西亞南部的一個海港城市。此城面臨著義大利半島的東岸,位於杜布羅夫尼克地峽之末端,以風景優美聞名,號稱是擁有世上最美麗城牆的城市,是世界上最熱門的度假勝地之一,也是東地中海遊輪路線上的熱門口岸。
貨幣: Croatian Kuna (Kn),當時的匯率 €1 約值 7.3 Kn,1kuna=$1.4HKD

交通:機場有巴士到市中心,車程30mins,時間會就返d機,所以一出機場馬上有巴士坐,$35kn

住宿:去到先搵係完全無問題既,都唔需要book定先,特別係長途巴士站,好多民宿d人會響度舉曬牌搵客,
你上前查問即可,佢有相比你睇,而且價錢平有得講價







不過我地太早到,無見到d人舉牌,不過好好彩有個民宿主人買餸路過,見我地兩頭望
即向我地介紹佢屋企,好,成交!
民宿位置非常好,就響城牆後邊,價錢平,3人房價一晚50歐,仲比我地屈包一餐晚餐,主人叫Ivo,好好人
原來好多日本韓國旅遊書都有介紹佢~~

好一路睇圖一路講~

land!!Aeroflot好cyber既機仔~~



Ivo的民宿3人房~都幾ok,影唔到另一張單人床tim...


之後本來我地打算去坐攬車上山睇個Dubrovnik全景影返d postcard photo,
不過民宿主人話我地知坐吊車要排2hrs隊,而且坐既過程只有短短10mins就到頂
佢話不如佢私家車車我地上頂睇啦,都好~唔洗同人迫,deal~~收左我地$200kuna
不過吊車都$80kn/per person,所以都差不多啦三人

後來我地發現好彩有聽佢講,經過吊車站見到超多人打蛇餅排隊...

山頂影返落old town既postcard pic:

山頂好多野馬...





山頂既戰爭遺跡......心寒..

d羊好似好享受咁..

和平建立在戰爭之後..

充滿子彈洞...

呢個就係排死人既吊車..

攬車站



返回old town,從古地避風塘坐船去下一站lokrum洛林島

30mins一班船,$50kn來回

lokrum係政府認可既天體小島,不過我無見到有人天體,睇黎太多人專登來睇了

島中有一天然的"地中海",水潭的是海水,好多人一家大細來游水
小島唔大,30mins可行完






島上好多好多孔雀



dubrovnik碼頭

船上影的..






熱到死最好就係食雪糕~~$10kn一球,碼頭有售,好美味[

古城內






小巷,好有意大利風情呢








古城大街上的街頭表演

我地bring bottle周圍倒水飲..


到左黃昏就到左黎dubrovnik必做o既重頭戲---遊古城牆(intact city wall)

城牆全長1940米,最高處高達25米,也因為城牆堅固厚重,由牆外看特別壯觀。
城牆最高點Tvrdava minceta堡壘係必到地方

在牆上繞一圈,大約1小時左右,我地選擇黃昏來,因為下午來又熱又曬又影唔到相,
而且呢個時間可以響度睇埋日落

城牆開放時間:08:00-19:00

收費:$70kn

靚到我未見過o既日落



城牆下有一小店..






一間間橙色屋










d人直接跳下水暢泳,克羅地亞人水性真好啊~~~



日落黃昏







古城內,撞到有當地人結婚,好熱鬧呢~~~

古城夜景~~~美不勝收啊







大街上的餐廳,比較貴...evo叫我圩唔好響大街食野...


氣氛好浪漫呢..

2 則留言:

  1. 你仲有冇Ivo既聯絡資料呀?
    [米兒回覆07/04/2012 19:33:48]thanks ar~佢答左我啦,不過要35歐一個人,out budget :(
    [版主回覆07/04/2012 17:30:30]please have a look!
    http://www.dubrovnik-online.com/rooms_ivo/
    his email address:
    E-mail: ivo.gugic1@du.t-com.hr

    回覆刪除