2013年12月16日 星期一

2013/十一二月 澳洲墨爾本+塔斯曼尼亞十日行程計劃

2013/十一二月 澳洲墨爾本+塔斯曼尼亞十日行程計劃

又到咗今年最後一個大假,總共有十日,決定去我未踏足過嘅大洋洲-澳洲!其實早喺半年前,已經約咗去年一齊去埃及嘅夥伴阿姜,一齊年尾去澳洲,咁所以到咗十一月我就研究究竟去澳州邊一度,得出兩個選擇,一就係去gold coast+大堡礁果邊,陽光與海灘潛水為主要活動。二就係就去塔斯曼尼亞,親親大自然,最後選擇咗二。





十一月嗰陣,幫佢買咗機票,五千蚊,香港來回墨爾本,坐越南航從胡志明市轉機,喱段時間出發黎講算系好平,由於要就平機票嘅關係,佢要早我一日去,遲過我三日走。而我自己就會坐澳航直航去墨爾本同佢會合。

素聞澳洲紙水好高消費都好貴,去完之後真系覺得名不虛傳真係貴到飛起,我覺得仲貴過去歐洲。今次我全程採取窮遊政策,盡量都系住hostel(平極都要二百幾一個床位),食方面儘量自己煮,或食快餐,除非好有特色一定要食嘅先會試下。

去塔斯曼尼亞方面,就會坐jetstar,由於太遲買加上出發日期又系週末廉航都唔系好平,幫呀姜買大概二千五來回,如果早買一千蚊多d搞掂。我自己去就去坐jetstar(由於發生機票事故,本身張ticket唔用得,即場買貴到嘔,1300hkd單程),回程就坐澳航。塔斯曼尼亞仲有一筆慳唔到嘅就係租車,我租budget公司,最平嘅一種車款大概都要四千幾港幣,連保險(不是包到零賠償)。

所以未出發就已經有好多消費,澳州,真系貴到嘔啊!

今次嘅旅程塔斯曼尼亞系主打,墨爾本就算雞肋,純粹係必經之路,停留兩日打算玩skydive,本身超級期待,點知天氣差取消咗勁失望,所以對墨爾本,都無乜深刻印象,個人認為無乜特別(可能因為我冇去到郊外如大洋路等,又冇得skydive,又凍又日日落雨天氣好差),就覺得係普通一個好多香港人好多華人嘅城市。

塔斯曼尼亞方面主要就係欣賞大自然風光,接觸下動物,欣賞山水景色為主,自駕遊可以揸到邊玩到邊,呢樣我都幾鐘意。但由於呀姜冇車牌,得我有,咁所以響塔斯馬尼亞嘅所有駕駛工作就由我負責,一個星期我揸左千幾公里,一日大概要揸二百幾公里,對於平時響香港都唔系好揸車嘅我嚟講,算係揸咗超多嘅車。

另外響塔斯馬尼亞基本上都無乜點出去食嘢,日日玩完揸車返酒店都要自己煮飯,攰到我嘔,blog都無力打(有時住hostel有廚房就響廚房煮野食,無廚房都無問題,因為我帶咗我嘅絕密武器-一個小型電子煲,呢個煲我平時返工用來喺酒店打下邊爐煮下麵嘅,估唔到原來佢功能咁強勁,今次發現咗佢原來可以用黎煲飯,煮意粉,煎野等等,真系太神奇,絕對無買錯,佢已經係我旅途上嘅好夥伴,今個旅程如果無咗佢,我就慘),呢個星期,我簡直變佐廚神同車神,七日內煮食及駕駛嘅次數係我平時一年嘅總量。

以下係我今次嘅行程計劃:

27/11 (三)day1 晚上出發HKG-MEL

28/11 (四)day2 到達墨爾本,去victoria market新鮮市場,brighton beach睇沙灘彩色小屋 (宿king street backpackers Melbourne)

29/11 (五)day3 墨爾本great ocean road skydive落雨玩唔成,geelong town閒逛 (宿king street backpackers Melbourne)

30/11 (六)day4 早機MEL-HBA,假日市集hobart saturday salamanca market, -huon valley home hill酒莊睇草泥馬- huon valley apple museum,tahune airwalk森林吊橋,森林cafe-richmond看古橋及草地上大量野鴨 (宿hobart tower motel)

1/12 (日)day5 hobart-curringa farm 兩小時farm tour趕羊剪羊毛show-bonorong wildlife park睇各種澳洲動物-sorell fruit farm採摘水果 (宿hobart tower motel)

2/12 (一)day6 hobart-東海岸swansea kate berry farm食下雪糕及莓類甜品(無得摘水果的)-freycinet marine farm午餐食蠔食海鮮(coles bay)-wineglass bay睇靚沙灘行山遠足-夜晚bicheno睇企鵝歸巢(宿best western beachfront at Bicheno)

3/12 (二)day7 東海岸 bicheno blowhole海水噴洞-st helens睇bay of fire紅岩石沙灘,binalong bay(宿bayside inn)

4/12 (三)day8 st helens東海岸- pyengana dairy company芝士廠 -bridestowe estate薰衣草農場-峽谷吊椅launceston basin chairlift-launceston市區(宿Launceston backpackers)

5/12 (四)day9 launceston-honey farm蜂蜜廠-搖籃山cradle mountain marakoopa cave石洞-cradle mountain dove lake遠足遊湖 (discovery holiday parks-cradle mountain accommodation)

6/12 (五)day10 cradle mountain dove lake -sheffield壁畫小鎮-返墨爾本 LST-MEL (宿flinders station backpackers)

7/12 (六)day11 早機mel -hkg

9 則留言:

  1. Tasmania ...正喎...行程真係好豐富喎~~

    回覆刪除
  2. 祝新年快樂, 也祝你有美好的2014年!

    回覆刪除
  3. Tasmania 真係好正! 現代麈世美!

    回覆刪除
  4. Joanne
    好miss 你寫的遊記,好耐不見你 update blog, 係咪好忙吖?

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,又忙又懶寫,拖拖下都依家仲未寫好!

      刪除