2014年2月18日 星期二

03/12/2013 day6 東海岸 bicheno blowhole海水噴洞+st helens bay of fire火焰灣

03/12/2013 day6 東海岸 bicheno blowhole海水噴洞+st helens bay of fire火焰灣



是日行程: 東海岸 bicheno blowhole海水噴洞-st helens看bay of fire紅岩石沙灘,binalong bay(宿bayside inn)

晨早起來就如舊用我的小電煲煎蛋煎香腸,整熱狗做早餐,整好就準時退房。先去不遠處的bicheno遊客中心拿地圖及查看各種旅遊資訊和到旁邊超市看看有什麼特價貨品。


之後就開車來到我們今天第一個景點bicheno blowhole,我們要爬上海岸邊的巨型岩石觀看這個奇特的海水噴洞,這是塔斯曼尼亞其中一個著名景點,每當海浪拍岸,海水就會從巨石中間的一個自然而成的洞口噴出來,很神奇。我們看了一會,看海浪都沒有很大,一般噴出來的海水大概有一至兩個人的高度,我們站在旁邊看和拍照。我們就在旁邊拍照感覺也滿安全的…



後來搞笑的事情就發生了,話說我站在旁邊看,還在那邊說怎麼水打得這麼矮呀,說時遲那時快,一個巨浪撲上來,我整個人都被淹沒了(什麼東西)╰_╯明明之前二十分鐘都一直是小浪,怎麼突然這樣啊,當時我心裡有點慌嚇死我了,我怕被卷下海啊…這下我頓時變成了落湯雞,為什麼我總是這麼滑稽-_-||站在遠一點的阿姜及剛巧看到的兩個香港遊客笑慘了…這些就是朋友,見死不救=_=

渾身濕透馬上返回車上拿毛巾抹身,也懶得換衣服,就讓它自然乾吧(我果然是一個野人)。驅車離開,去到bicheno的碼頭,打算要坐玻璃船底遊覽船看珊瑚看魚去,去到碼頭,看到船覺得有點無聊,還是不浪費錢和時間,放棄。在碼頭附近看了一會就離開,先去油站入油(又沒油了),之後再開車大約四十五分鐘去到今天的目的地也是在東岸的st helens。

來到st helens,我們先去酒店check in,今晚將會入住bayside inn酒店,這外面環境非常漂亮就在海邊,酒店外有很多停車位,又有一塊大草地可以看到海,酒店設施都不錯有附設餐廳。而且位置非常方便,門外就有超市,油站和各類型的商店,房價也算合理$90au一晚雙人房(約$648hkd)。我們對這間酒店非常滿意。

取房後我們馬上又外出,到外面海邊的船餐廳 paddle wheeler吃海鮮午餐。這家店非常有趣,它就是一艘停靠在岸邊船,同時也是一家餐廳販賣各種海產食物,室內室外都有座位可以用餐,很有風味。我們點了一份什錦海鮮盒deluxe box$24au和一個周打海鮮湯$10AU,由於時間已經不早他們午休要關店,所以我們就只能外帶。

帶著我們的海鮮午餐,我們到酒店外面的大草地去野餐(其實餐廳距離酒店和大草地只有一分鐘步程),很好我很喜歡野餐,而且這邊環境超舒服,只是有大量海鷗對我們的食物虎視眈眈…好吧我吃剩再餵你們…海鮮盒和周打湯的味道都很不錯,就是對我們來說有點小貴,就是吃個午餐又要$34au(約$245hkd),不過比較有特色的我們還是要試試看。

吃飽我們就到酒店後面的超市採購去,又在蔬菜價格區買到了平價蘑菇$1au,兩公升的大支裝果汁$3au(飲品方面我們發現越大支越便宜,所以每次都買超大支,放車上一起喝),也驚喜的讓我們發現鮮肉區雞槌大減價,$2.49/kg,太開心了~因為肉一般來說都比較貴呢,害得我們幾天沒肉吃。好吧,我決定多買兩個薯仔,做今晚的晚餐!決定今晚要用我的小電子煲挑戰煮咖喱薯仔雞肉飯(白米已由墨爾本hostel認識的臺灣情侶贈送提供)!

解決了今晚晚餐的問題,我們又再出發,驅車前往bay of fire。這邊曾經被lonely planet評選為十個必看地區之一,這邊有長29公里的白沙灘,除了水清沙幼外,沙灘上還佈滿了許多橙橙紅紅的大石,bay of fires火焰灣因此而得名。

開車來到其中一處沙灘,這邊風景奇特,白沙灘水清沙幼當然不用說。奇特在應該剛巧這是鹹淡水交界之類,沙灘旁邊突然有一處河道,水流由岸上直通大海,有人在”河”上玩衝浪板,有小孩在玩獨木舟。看著看著我們也覺得很好玩,馬上換好泳衣再跑過來玩水,雖則是夏天但氣溫有點涼,應該只有二十多度,我們本來都有穿薄長袖衫(晚上更是寒冷呢),不過下午也不算太凍,有得玩我不理了!這條”河”水不深,大約到膝蓋,雖然水流有點急,不過感覺也不太危險,我們就跑到上游躺下,用身體漂浮出下游大海去(我可是不會游泳哦)…超好玩的!如是者我們重複玩了好多遍!玩著玩著越來越多人加入玩水呢。

玩了好久,看時間都不早了,因為我們還未看到橙紅色石頭,馬上換好衣服在開車到另一個海灘去尋找,到了另一個海灘swimcart beach,黃昏時分浪好大哦,bay of fires這邊的海灘,都不太適合游泳。在這邊我們看到了橙紅色石頭,我們爬上崖石邊上看看風景拍拍照。
時間都不早了,好像差不多晚上六點多七點(九點才天黑齊),就開車返回酒店洗澡和準備晚餐。

我先煲白飯,得到這個小電煲竟能煮出不硬不軟粒粒分明的白飯!實在太厲害了,因為不是明火,火力大小都不能調校。之後我再烚熟雞腿去骨取肉和烚熟薯仔(因為火力不能控制,不能由生炒熟肉類),再用我由香港帶來的日本咖喱塊煮好咖喱汁,全部混在一起再煮煮,嘩,美味的日式咖喱薯仔雞肉飯終於完成!超有滿足感!而且味道真的一流,呀姜再次讚不絕口,不消十分鐘就通通吃光光,很捧場呢:D

吃過飯就睡覺休息了,又結束一日的活動,晚安!

是日個人消費:
入油$25/2=12.5
超市(蘑菇一盒+薯仔兩隻+熱狗麵包一包六個+果汁2L+雞比仔六隻)$6.14/2=3.1
paddle wheeler船餐廳海鮮午餐$34/2=17
st helens by the bay inn酒店房錢$90/2=45

合共$72.6AU


去圖~
離開昨晚住的best western beachfront at bicheno hotel,外觀睇落幾唔錯嘅,抵佢咁貴


去visitor centre研究下附近有乜睇有乜玩先,發現有玻璃船出海!

停低架車食左個早餐充飢先,今日隻熱狗呀姜整嘅,個樣衰少少,嘻嘻~

企鵝出沒注意?!但我無見到佢地真身播!

Bicheno blowhole,海水由石洞中噴出

睇左好一陣,d海水大概就都係噴到咁上下高啦

行近少少睇下

呢個浪大少少,水花兩三米高啦

睇左好耐,見d水都差不多噴咁高,我就話:無浪嘅,乜d水咁矮架!

出事><當下一個浪來到,我馬上為我上一句講嘅而後悔:O我淹沒了!!!嚇死我呀!!

樣衰極……速逃…好想換衫呀!去前少少另一個碼頭,原來呢度係潛水聖地,d海底相好似好靚咁!

水都幾清

呢隻就係玻璃底船,有得出海睇珊瑚,因為時間唔夠,所以我地無坐

落湯雞…坐响海邊抹身抹頭,個人咸魚咁,不過我又懶得搵地方換衫,所以打算風乾自

對面有一個鳥島仔,governor island,好多雀

繼續上路,揸車45mins來到下一個目的地-st helens,好易就搵到今晚住的bayside inn,位置超正,就响海邊,出面有大草地,比昨晚best western更好!又平好多,酒店又有餐廳,樓下就有超市油站等,超方便

樓下就有個大停車場泊車,取房去$90au($648hkd)一晚,房間都幾唔錯,幾大同乾淨,都有個小露台

時間都唔早,馬上出去食飯,到酒店外面的paddle wheeler船仔餐廳去食海鮮!

食物選擇都幾多下

堂食位置,無人,因為lunch time就完要關門午休,所以我地只可以外賣

船餐廳室外位置

好啦,買完外賣去返酒店對出大草地野餐啦,架車求其就泊一邊

開餐!seafood deluxe box$24au($172hkd,其實我覺得好貴,不過來到總要食下海鮮嘛),有鮮,有蝦,有青口,有魷魚,生蠔,炸薯條,沙律!

周打海鮮湯$10au($72hkd),好濃,入面都好多海鮮料

其實海邊都有d涼,所以一定要坐响太陽曬到嘅位食…海鮮湯好飽,好似好多粉咁

我地一路食引來大量白鴿

佢地仲愈行愈近,我用d是食淨左嘅薯條嚟餵佢地,佢地搶住食

之後阿姜試下用檸檬,啲白鴿先無咁蠢,搶完之後係唔會食嘅

野餐完,我地去左酒店後面嘅超市掃貨

鮮肉區,肉類都幾貴

突然被我地發現咗雞比仔特價,好平呀$2.49/kg,好,即買返幾隻先,今晚有肉食!

最愛特價蔬菜區,$1au買左一盒菇

購物完就開車出發,去bay of fire,去到binalong bay邊邊嘅一個沙灘

沙灘上面有一條河,好得意,我覺得應該系鹹咸水交街

條河d河水最後會融入大海



河水顏色好深,好似好污糟,其實唔係,係顏色問題姐

有三個小朋友係度玩滑浪板,由上游開始漂浮落海

就嚟沿住河流沖到出海喇

另一個玩獨木舟嘅小朋友

我地咩工具都無,唔理喇,快快脆脆換衫就咁落去玩

其實水流都有小小急,不過水就唔深

玩水最好玩

啡色嘅河水~

之後我地嘗試用身體飄浮

訓響度由河上游開始一路飄落海,好刺激好好玩!如是者我地玩咗好多次,之後仲越嚟越多人加入

玩到樂而忘返,不過時間都唔早喇系時候要去尋找bay of fire最出名嘅紅色岩石,開車來到另一個沙灘swimcart beach

喱個沙灘無乜人,有好多貝殼

大家好認真咁執貝殼

行行下又發現沙灘上有一條好黑色嘅河,好核突啊

要避開條河,唯有落沙丘斜坡

終於比我見到一舊橙紅色石頭

再行遠少少見到一個極橙色

即刻爬上去睇睇佢

爬上去之後嘅景色幾靚可以睇曬成個沙灘,喱個沙灘唔適合游水好大浪

終於俾我地搵到bay of fire嘅特色橙色石頭

赤腳行上來勁拮腳,不過值嘅!坐一陣先翻去

就快日落,開車返回酒店途中見到一條木橋

睇落幾有型,不過行上去要小心

試探咗一陣覺得都幾穩陣,行上去影張相先

唔知條橋本身既用途系咩呢,上落船?!

今日又走咗二百公里

返酒店準備煮飯,我地嘅物資向曬到,我個煲其實好細架咋

首先煮咗白飯先,好成功啊,我第一次用呢個煲成功煮出飯!因為其實佢無得控制火力,煮白飯有少少難,懶得煮出嚟剛剛好,唔濕唔乾

先煮熟雞比及薯仔,雞肉去骨,再煮咖喱!日式咖喱雞!!成功!

今晚嘅咖喱雞肉薯仔飯,好食到不得了!







4 則留言:

  1. Why is the water in the beach so red?

    回覆刪除
  2. 我覺得D野好貴!你都幾好野,用這煲都可做出白飯!

    回覆刪除
    回覆
    1. 系囉真系超貴啊!
      煲飯就真係撞手神噶咋!咁啱好彩煲到

      刪除