2013年9月6日 星期五

16/08/2013 day1 沖繩景點半天遊+五苑燒肉放題

16/08/2013 day1 沖繩景點半天遊+食燒肉


是日行程:租車-萬座毛-殘波岬日落-御果子御殿-大丸超市-yoshida hotel check in-燒肉五苑


昨晚返通宵工,零晨四點才返家休息,收拾好行李已經六點天都光了,慘了,沒時間睡覺。為了玩,沒法子。因為馬上就要出發去沖繩四天,坐的航班時間為11:10(他們預早買的特價機票好抵,$1200hkd連稅來回),飛行時間為兩個半小時多左右,我們一行五人,三大兩細,買了一人一個麥記早餐上機食(避免食垃圾飛機餐)。原以為昨晚沒睡覺上機我應該會昏迷,不過可能太開心有得玩訓唔著,結果又無訓覺。




航班準時於日本時間下午兩點多到達沖繩,入境取行李,等候時間有點長,因為同一班機好多人,而且入境櫃臺又不多。

一出關後右面會有一個information counter,有各種免費的旅遊資料如地圖和景點介紹等單張可以索取,其中我覺得最有用必拿的是一本叫「來來琉球」的中文旅遊介紹書最為實用,我次次來都是用它,而且事前plan行都用它,小小一本很方便實用,有各重要景點介紹,有電話和map code,方便自駕時set gps用,而且裏面常常有coupon可於用餐或參觀景點時使用。(不要買香港的旅遊書,不好用,去到就好多資料可以拿到)

大部份來沖繩的遊客都會選擇用自駕遊的形式遊玩,我們都不例所,最多人選擇的ots或paradise租車公司你一步出就會有職員來接機接你去office,ots的人更會講中文。但這次我們由於在暑假旺季來玩,太遲上網book租車,ots已經full了,最後我光顧另一家叫abc的租車公司,價錢比ots便宜不少,車款也不少,我們選了最便宜的五人小k car,款式不定,幾款中有可能是日產march或honda jazz或日產cube或萬事德demio。分到那一款就要看運氣了。
我們租的abc公司不會派員到international arrival hall接人,我們要出去機場向右行到domestic arrival外的11號牌,那邊有十多家公司的小櫃台,我們找到abc公司的對好booking資料坐租車公司的shuttle bus到他們的office。日本好像比較著重自己本國人,domestic arrival比international的豪華和大多了,他們應該很多日本遊客來玩,我們等了一會,十多二十人的一台shuttle bus,除了我們五個,全都是來本國旅遊的日本遊客。

到他們機場附近的office登記取車付錢,辦公室來很多日本人來租車,所以等候時間有點久。登記我們如果只遇見要給國際車牌做登記(幾個人開就幾個都要登記),$15200yen四天,我們幸運的分得一架cube,車形正正方方,比較闊落(ots租的話cube是要另外加錢的)。檢查好車身,放好行李,set好gps,馬上開車出發!

我們先不打算到酒店check in,因為我們的計劃是打算在日落前再跑一兩個景點看日落去。

開車已經四點鐘,機場位於島上的南部,我們住中部,順路北上去,我們決定首先第一站先到中部西海岸的萬座毛,由那覇開車過去大約要一個小時。萬座毛是沖繩很有名的一個景點,是電影戀戰沖繩的其中一個拍攝景點,基本上人人都會來看一下,這裏有一大片草原(ഷ 6;座毛的來由是當年琉球王尚敬來訪,稱讚此地為萬人可坐島毛(草原的意思)因此得名)。這裏的看點就是崖邊的石,被侵蝕到貌似一個象鼻。我們到達已經五點多,在這邊走了一圈,逗留半個小時左右就走了,因為地方不大,所以好快看完。
之後我們看太陽還未下山,尚有一點時間,決定再多去一個附近的景點-殘波岬,在這裏欣賞日落景色絕對是最佳選擇。從萬座毛過去大約只需十五到二十分鐘左右。殘波岬是一片懸崖峭壁,綿延兩公里長的海岬,驚濤拍浪,景色狀觀。崖邊更有一坐白色燈塔,可以登上塔頂從上而下地看看斷崖和藍藍的太平洋海水(收費的),不過由於我們太晚來到,燈塔已關,未能登頂觀看,有點可惜。我們在崖邊坐了一下看看風景,待天色漸暗才離去。
沿著同一條路出來,路上有一家名叫「御果子御殿」的沖繩果子零食手信店,這家店在沖繩很有名(如同澳門咀香園/香港恒香)我們又剛好路過,就入去試食+買食物。他們最有名的產品是紅薯製品如紅薯撻、紅薯蛋糕、鹽餅和黑糖製品等。裡面多款果子蛋糕等都可以試食而且切得好大塊,一定可以試真味道,哈哈,吃幾塊已經好飽!有個芒果流心蛋糕我覺得很美味,不過最後我沒有買。我買了一盒鹽餅¥630、一盒紅薯撻十二個裝¥1050和一盒紅薯蛋糕(六個)¥600。他們幾個也各自買了幾盒。
買完食物,我們開車打算到酒店先check in,之後再出去吃燒肉。因為怕太夜小酒店reception會無人。開車途中經過一間大丸超市(其實路上經過有很多超市的,間間門口都有車場泊車,很方便),我們進去掃貨,買了一大堆日本食物,大家都買得超開心,其實我們無論去到哪一個國家最喜歡的景點就是超市,我買了十一件東西,有包裝粥、冲水的粟米湯、包裝即食沖繩豬肉、親子丼等,全部打算帶返香港,上班吃,用了¥1364。
購物完已經八點多,趕快開車都酒店check in。我們預訂了的yoshida hotel在中部沖繩市內,雖然set了gps,也找不到,要我和rachel下車問人,人們都很熱心指點,有個年輕男子更拿出手機地圖幫我們找,實在太好人了, 過了好一會我們終於找到,酒店店面和門口招牌在巷子裡,尤其晚上在外面不容易被看到。進去看得出這家酒店,已經有很多年歷史,它四十年代開的,比我爸還大。reception嬸嬸,叫我們等一下,但等了好一會,我們覺得他應該是房間未準備好,因為有一家大少的洋人走出來,大嬸叫他們換房間,但被拒絕,看來她應該是把我們的三人房給了這幾個外國人。
因為時間已經不早已經晚上十點了,再不出去我怕燒肉店會關門。所以我們先放下我們的一袋二袋行李,名訴嬸嬸我們先去吃飯晚一點再回來check in。
馬上出車,前往北谷的五苑燒肉店。這家燒肉店在網上頗為有名,吃過的都讚不絕口,我們慕名而來試試看。這家店,晚上十二點才關門我們尚有一個多小時吃燒肉放題,價錢很便宜,七十多款食物飲品任吃任飲才¥2100($170hkd)一位。除了牛肉、豬肉、雞肉等肉類外,還有蔬菜,沙律,湯,咖喱飯,雪糕和其他小吃。
我們點了超多食物,先來兩個肉類拼盤馬上放下去燒,味道真的是好吃極了,沒吃過這麼好吃的燒肉!後來我們一直再點,吃了超多食物,一定能夠回本(這裡也可以單點,但我計算價錢,我們五個人已經吃了九個人的價錢),太抵吃了!其中我自己就最喜歡吃生薑豚肉、豬五花肉、牛油金菇和燒粟米(因為我不吃牛所以牛肉不能給意見,但rachel和妹妹等都說牛肉超好吃)。
我們吃到最後一秒,最後吃完雪糕(好好玩,自己整的),大家都吃得超飽,準時十二點才離開,他們店員完全沒有趕人趕收工,所以食客都不會有壓力,這才是正確的服務態度嘛,當然客人都自律十二點就走。走出店門忽然下超大雨,之前早幾天查看天氣預告也知道這幾天 會下雨,希望今晚下完雨明天不會再下。
燒肉店旁有一家藥妝店,本想吃完過來看看,但一樣十二點關門,唯有明天再來吧。開車返回酒店,和我們想的一樣,今晚三人房沒了,嬸嬸安排給我們兩間雙人房和一間單人房,明晚再換到三人房去,很好他已經幫我們把全部行李搬上房。其實雙人房,房間滿大的,所以今晚阿燒他們三兄妹住一間房間,我就和rachel住。
返回房間洗澡早點休息,抖足精神,明天繼續玩,希望明天天公作美不下雨。
是日我一個人消費:
汽水機買飲品¥100
ABC三天租車費用(五人分攤¥15200)¥3040
高速公路收費(600/5)¥120
御菓子衘殿三盒果子¥2280
大丸超市買零食(11件)¥1364
五苑燒肉¥2100
合共:¥9004
地圖有真相,去片!
到達沖繩,要自己行路去domestic terminal外面坐shuttle bus去租車公司


11b呢度有十幾廿間公司,我哋要搵返abc租車(abc租車係最平嘅,¥15200四日三夜)


一落shuttle bus就見到租車公司辦公室外啲汽水機,大家已經覺得好興奮,啲飲品睇落好好飲,忍唔住即刻要買!



abc rent a car嘅門面系咁樣嘅


攞咗車,第一時間出發,前往第一個景點萬座毛,黃昏時間個停車場爆曬人,要等一陣先有位泊車


萬座毛入邊嘅大草地


沖繩必到景點


個個嚟呢度都係為咗要睇呢舊象鼻形石頭


好危險嘅懸崖,當然係唔可以行出去嘅


萬座毛裏的步道,記得兩年前來嘅時候都系呢度影過相


其實呢度睇風景都幾靚嘅


遠望仲見到間酒店好似係jal,好鬼正啊


望落個崖底,海水清澈透明


萬座毛唔大,好快就可以行完。行完出黎俾我見到個乘務員休憇所,即刻休憇下先


之後見個天仲未黑,就即刻趕去第二個景點-殘波岬,入去例牌會見到呢架雪糕車,見到都想食啊!


例牌動作


喱個位有雲遮住咗d太陽光,搞到個天幾隻色,好得意啊


殘波岬燈塔


由於燈塔已關門,我地只可以系懸崖邊上面睇日落。阿燒照顧阿妹幾溫馨


我同rachel。其實行到咁出我覺得好腳軟架


呢張我覺得幫佢地三兄妹影得好型


九唔搭八pose


個天差唔多黑了


播車翻出去,沿途經過御果子御殿,停車入去試食同掃貨


門口有個大型嘅紫薯撻公仔


店內環境


¥840一盒海葡萄,睇落好似一串提子咁,味道就好似蟹子咁,冇乜味,咸咸地唔好食


呢款流心蛋糕好好食,芒果同埋蜜瓜味,雪凍好好味


大大舊拎出黎俾人試食,任食唔嬲,唔買都無壓力


呢款係佢地主打紫薯撻,我覺得好好食,次次都買,¥1050十二個,都唔算貴


都系切到好大舊,好整齊甘放系度俾你試食


喱款鹽胡麻餅超級好食,¥630有十五塊


大家都滿載而歸


之後我地大家嚟到沿途經過嘅超級市場,掃貨!大家都開心到爆炸


我同rachel主打掃即食嘅食物,例如沖嚟飲嘅粟米湯¥98三包超級平


款唔同嘅咖喱,包裝好靚好吸引啊,仲要超平,計翻十蚊港紙都唔洗


全部人都好熱愛既日本零食,真系買到停唔到手啊


九點半終於都到達酒店check in


整咗好耐都仲未check in到,唔理喇出去食野先。今晚嘅目標系燒肉五苑食放題!


呢間係北谷店,set左gps好易搵到,門口就有停車場泊車好方便


燒肉放題有三種唔同既價錢,最平嘅包租出十四款食物,貴少少嘅就有牛舌等八十五款食物,最貴嘅就有埋海鮮。我自己就揀咗最平¥2100,七十五款其實已經好夠食架啦!


你睇下七十五款食物種類都好繁多,豬牛雞海鮮蔬菜熟食一應俱全。餐牌入面價錢系單點嘅,價錢後來我地睇翻,放題絕對抵啊!我地叫最大果個拼盤都要¥4200,頂咗兩個人頭啦!仲未計其它喔


¥2480同¥2680嘅menu,系多多少少選擇咁咯


右面系個肉類大拼盤,左面系蔬菜,左下系雞軟骨


自助飲品台


汽水果汁茶任飲


仲有周打蜆湯


仲可以自助整雪糕,好玩啊


餐廳室內環境,抽氣系統都唔錯


我地開始燒啦!好期待啊食得未呀


各種燒肉,美味呢!


大滿足!


豚肉拼盤,好食


粟米真系唔知點解可以咁甜,encore咗好多次!牛油金菇都超好食!


蔬菜沙律,生姜豚肉,全部都好好食!


臨走仲可以攞波板糖食添!真系不得了!

4 則留言:

  1. 嘩~~正呀...沖繩真係一個好地方...

    回覆刪除
  2. 我試到可以將整個 yBlog 入面D嘢搬去 blogspot 啦...
    [Ben回覆09/21/2013 17:05:04]妳要申請 backup 先...然後將個 file 轉咗佢
    不過妳申請 backup 先啦...
    [版主回覆09/07/2013 22:27:17]點整呀,教我呀

    回覆刪除
  3. HI , 我想問下,如果YAHOO 個BLOG 停左,你會繼續係邊度寫你的遊記,因為你啲遊記好有參考價值^[+++]^,我想繼續睇呀~~ THANK YOU!
    [wendy回覆10/10/2013 10:12:36]SUPPORT~!
    [版主回覆10/10/2013 02:40:18]應該就唔會開Facebook page,因為應該無乜人like,到時候醜怪
    我暫時會搬住去寫新文章先,請多多支持!
    http://joannektravel.blogspot.hk
    [wendy回覆09/26/2013 14:43:11]會吾會考慮係FACEBOOK 開個專頁? 好似都幾易打理~
    [版主回覆09/24/2013 21:32:20]多謝你支持呀!我仲未諗到呀其實⋯可能blogspot可能pixnet,好煩呀家下==

    回覆刪除