2019年1月11日 星期五

幾千蚊睇極光不是夢!追光新熱點-俄羅斯摩爾曼斯克

幾千蚊睇極光不是夢!追光新熱點-俄羅斯摩爾曼斯克

近呢三幾年好流行睇北極光,我都好鍾意!一般睇北極光都係去芬蘭inari/瑞典abisko/挪威tromso/冰島/加拿大黃刀或者阿拉斯加,以上所述,睇個名都覺得實在有啲貴~~

到咗今年我發現原來俄羅斯都可以睇到北極光架(恕我孤陋寡聞)!重點係價錢平,我一直都好想帶我父母去睇北極光,但係美加實在太遠父母受唔住啲長途機,而北歐就太貴,我一個人負責三個人嘅支出我會好吃力🤦🏾‍♀️所以當我發現左呢個地方,簡直尤如哥倫布發現新大陸咁興奮,即刻打電話俾阿爸阿媽叫佢哋請假去睇極光(今年10月)!

摩爾曼斯克Murmansk ,係咪好多人都冇聽過呢個名呢?原來係呢三兩年先興起嘅地點,佢響俄羅斯西北部,係北極圈入邊最大嘅城市,有一個不凍港。遊客都未係好多架~而佢最大嘅好處就係近!平!位置方便容易去!

詳細講下有咩好處😆

飛行時間短:俄羅斯航空有直飛莫斯科,機程大約10個鐘,你可以考慮玩幾日莫斯科先,然之後由莫斯科轉機去摩爾曼斯克就機程只係兩個半鐘,我前排見過佢做特價,成套機票來回連稅$4577。然後俄羅斯時差仲要比美加少,又唔使捱長途機~雖然北歐機票價錢差不多,但係消費水平一定唔會好似呢度咁平!

價錢低:摩爾曼斯克消費物價相對北歐平好多,同香港咁上下,住宿一般來講都係幾百蚊雙人房(我住300左右港幣三人房),而機票又平啲呢!如果大約玩一個星期左右,(極光團$400左右)活動連食宿5000夠了,所以加埋機票一萬有找綽綽有餘~呢個係去北歐或者美加做唔到嘅價錢!

活動:市區冇乜特別得一隻破冰船可以睇,但周邊嘅北冰洋小鎮teriberka你可以住喺嗰邊又或者一日遊,有其他例如民族村,狗拉雪橇等等冬季活動,都係同其他睇極光嘅城市差不多,大同小異。

睇極光方式多:唔一定要去車程好遠嘅郊區,方法有三個1)local包車追光團 2)住極光基地小木屋 3)住teriberka 冰洋邊嘅小屋 (之後會再詳述)

交通:包車好方便而且唔貴,雖然好多人唔識英文,但係唔重要,自由行冇難度,完全唔使跟團喇~城市嘅移動就用app call車,又唔貴又容易操作!

食:海鮮出名平同埋新鮮!摩爾曼斯克城市入面有好多餐廳,我揀咗一間比較高級嘅,入面裝修都幾靚,人均都係食咗百幾蚊。基本上都係食海鮮~~食得好爽㗎

日子:每年九月至到四月都可以有機會睇到北極光(10-3機會率會好啲,我鍾意秋天去因為唔凍)

我就連續三年都有去追北極光,2016冰島,2017 阿拉斯加,2018摩爾曼斯克。加埋加埋都成功睇咗十幾日,所以對追光略為有有少少研究,大概知道點樣會睇到,要準備啲咩裝備等等.

.
之後呢幾日會繼續再講下俄羅斯追光攻略~包括攝影,追光方式比較,裝備,住宿,餐廳,其他活動,包車等等~~~~務求大家同我一樣,唔使俾中介賺錢可以自己慳錢去追光!


唔寫咁多住,我又長篇大論,太長好難睇,未完再續👋🏻有興趣嘅留言話俾我知你想知啲乜先啦



極光指數5嘅晚上

大爆發,唔止見到綠色,仲有紫色

第二晚,湖上極光,指數4

紅點俄羅斯摩爾曼斯克,黃點芬蘭inari,藍點挪威tromso,畫漏左瑞典😂

5 則留言:

  1. Hi Joanne 你好呀,我在計劃緊9月12日出發去俄羅斯看極光呀,請問自由行包車看極光有好的包車師機介紹嗎?

    回覆刪除
  2. 你好,我计劃於11月尾跟團去,请问睇到極光杋会有幾成?氣温又如何?

    回覆刪除
  3. 如果1個女生獨適,香港飛聖彼得堡,再由這兒飛,住宿,治安,安全嗎?

    回覆刪除
  4. Hi Joanne
    請問摩爾曼斯克不凍港是不是破冰船(列寧號)位置呀!

    回覆刪除