2019年1月11日 星期五

摩爾曼斯克北極光攻略-三大地點對比分析

摩爾曼斯克北極光攻略-三大地點對比分析

估唔到俄羅斯北極光咁反應踴躍,多謝大家收睇我嘅文章!今日係一篇資料性比較重的文,可能會覺得好悶。因為我平時好鍾意做旅遊攻略,唔想浪費左啲資料,所以我寫啲嘢好資料性,大家千祈唔好誤會係廣告。再續俄羅斯北極光,昨日輕輕講過,摩爾曼斯克有三個地方可以睇到北極光,位置唔同方式都唔同,我今日就喺度分析一下各種利弊~

先講下有邊三種方法:
1)teriberka 入住海邊小屋或hostel,就喺自己門外面守候睇
2)極光基地lovozero 入住小木屋,都係喺自己門口睇,或者基地附近範圍睇
3)住喺摩爾曼斯克市中心,參加追光tour,由有經驗嘅當地極光獵人(攝影師)由市區一路開車,到不同地點追光


我自己就選擇左方法三,因為我逗留日子只有兩晚,一同埋二選擇就位置距離機場好遠,我去就會好頻撲。而且父母怕凍,不適合喺室外長時間等,跟住追光獵人我父母凍嘅時候可以即刻上車吹暖氣同埋飲熱茶,無咁消耗體力。

分析一下Teriberka追光利弊
簡介:teriberka 係一個冰洋海邊嘅小漁村,本身可看性好高,睇風景嗰隻。從Murmansk 一路過來有好多小景點,就算唔住喺度都一定要來一日遊。

距離:摩爾曼斯克市區去teriberka 大約兩個半小時車程

交通:minibus班次唔多不過平去程星期一三五日有車,回程二四文早上有車 (唔推介,啲時間太任性)/包車(比較推介)

好處:
海邊風景本來就好靚,有瀑布沙灘海邊湖泊,仲有船舶嘅墓地相當有特色,自然純樸。追光就喺自己屋仔門口就可以睇極光,唔使周圍走。

壞處:
-冬天去teriberka 會有大雪封路嘅危險,可以嘅話唔好將佢擺喺行程嘅最後一兩日,費事錯失左飛機。
-住定一個地方,只能喺佢外邊等,冇得移動。若果雲多或者落雪就睇唔到北極光,你冇得走,要等雲霧散去實在唔簡單,可能成晚都等唔到,需要運氣比較大,有等幾晚都可能失敗嘅風險。
-住宿選擇好少

分析一下極光基地lovozero
介紹:薩米人傳統村莊,據說聖誕老人就係薩米人。因為北極光出現嘅頻率比較多,成為出名嘅極光基地,住宿大部份都係家庭式經營,村內交通就係雪上電單車。

距離:摩爾曼斯克去lovozero車程大約四個鐘

交通:從Murmansk 包車前往lovozero,然後需要再轉乘雪地電單車到基地

推介住宿小屋:
Country house lovozero/lovozerotur/Touristic Center Yulinskaya Salma/northern pearl (呢間正,有自己嘅husky雪橇狗公園)呢幾間,可以由基地安排各種活動,如俄羅斯桑拿,雪地電單車,冰釣。本上全部基地活動都一樣。

好處:
-基地提供嘅活動有好多
-住宿好有特色,氣氛特別好,特別與世隔絕。不過住宿條件都係一般唔好期望太多,絕對唔係豪華嗰一種
-行出門口就可以睇到北極光
-少光害,位置合適,容易睇到

壞處:
-同teriberka 一樣,住定一個地方,只能喺佢外邊附近範圍等,冇得移動。若果雲多或者落雪就睇唔到北極光,只能坐以待斃
-遠,車程四個鐘仲要再轉雪上電單車,需要浪費不少時間喺交通上
-北極圈區域性氣候好強烈,例如某個郊區落雪一落可能就幾日,但係其他地方可能天晴
-電話訊號收得唔好

最後一種方式-住Murmansk 市區,參加追光團
距離同介紹都唔使講,直接講係有咩好處同壞處。
好處:
-近,直接由市區出發,如果你坐夜機八點前到,直頭可以一落機直接安排機場接機出發,行李放喺車尾,馬上去追光!
-價錢合理,平均一人收費大約港幣$400左右,包車費,八點幾出發,玩到一點幾,係我自己話玩夠我要返去先離開😂攝影師司機(由於我對攝影好有要求,所以我搵過四個唔同嘅攝影師,我可以詳細再品評一下,價錢有唔同,技術都好唔同),重點就係佢會幫你影好多好多相,你同北極光嘅合照,佢之後會email send翻晒俾你,好有紀念價值!你可以專心睇極光,唔使掛住自己喺度玩相機,都唔使擔心影唔到。
-移動性大,舉一個例子,我第一晚極光指數好高,但雲量多,我個司機就一路帶住我,轉換左三四個唔同地點,一路望住個天,睇吓邊度無雲,就即刻揸車移動走,唔浪費時間留喺原地等待
-適合逗留時間唔長嘅人,你留兩三晚,呢個方式就幾適合
-市區有各種檔次類型酒店可以選擇,餐廳亦都好多,如果你住郊區,食物就靠晒間酒店
-凍或者暫時冇光你可以即刻上車休息,有飲品同埋小食
-可以留下一對有質素嘅相片(呢個對我來講最鍾意)

壞處:
-市區光害大,除非北極光好活躍,否則你行出門口唔會睇到,必須要參加tour或包車
-市區冇乜嘢好玩,只有一兩個景點,如果想玩嗰啲冬季活動如睇麋鹿,狗拉雪橇等等,需要再另外參加~不過都係好容易解決嘅。日頭參加一個活動,夜晚再參加極光團,絕對可行!

分析就黎到呢度先~三個地方各有好處,冇話邊個特別好邊個特別唔好,真係要自己選擇邊樣適合你。或者你可以選擇留兩個地方,咁樣見到北極光嘅機會率就比較高啲,又可以有兩種唔同體驗!

由於再講就太長驚大家消化唔到,同埋打一大篇字我都要打好耐。為免造成混亂,有關於包車,同埋追光tour比較幾個唔同人嘅contact,我想下一篇講,因為各有利弊,(例如唔識唔識英文,攝影技術如何)。再之後會再講需要用到嘅Apps,裝備,餐廳,交通,攝影,睇極光你必須要知嘅事情,行程編排建議等介紹,下回再分解,等我👋🏻








北極光指數KP4

Lovozero 極光基地(因為我無去呢度住呢張係網上圖片,係咪好吸引呢)

Teriberka 北冰洋海邊小漁村,附近好多風景漂亮嘅地方,秋天時候嘅景色。冬天都好靚㗎






紅點係摩爾曼斯克,黃點係lovozero,藍點係teriberka ,可以參考一下佢個位置。(注意返,北極光唔代表越北越睇到,反正喺嗰個極光圈入面,都可以睇到,冇乜大分別的

沒有留言:

張貼留言