2019年1月11日 星期五

俄羅斯摩爾曼斯克-四個市區出發追北極光tour及包車機場接送大比拼

俄羅斯摩爾曼斯克-四個市區出發追北極光tour及包車機場接送大比拼🌌



(上圖係Murmansk tour)


我繼續我嘅長篇大論俄羅斯極光攻略!

第一句先講明絕非廣告,我一蚊收益都冇㗎,我有返工唔使呢啲賺錢😝
極光tour價錢一般由$3000-7000盧布左右(約$338-790港幣)。非專業嗰啲2000-2500盧布都有,不過太平嗰啲我冇考慮,因為我對相片質素係有一定嘅要求,雖然我好慳錢,但我絕對唔介意比多一百幾十,等我可以留下漂亮嘅極光合照📷
全部公司價錢包含嘅嘢基本上一樣:酒店接送+專業極光人像照片send返比你+茶咖啡小食。時間都差不多,不過開始時間日日都唔同睇天氣,一般4-6小時左右,然後如果唔好彩睇唔到第二日好似唔使收錢,定係半價咁樣間間都差唔多(我冇睇唔到所以唔肯定價錢)。

相片係我對極光團最大嘅考慮,所以比較左四間公司(其中有兩間只係一個年輕攝影師兼司機,唔知算唔算係公司),四個都可以用WhatsApp或者WeChat聯絡,好方便。最後我用左其中兩間,再用左一間嘅包車,以下比拼一下各家特點:

第一間-Nord tour
好處及壞處:
-規模最大最正式,應該係最早開始做追光團嘅公司,wechat問價會email 回覆
-由於已經做起左,價錢特別貴
-相片質素極佳,專業攝影師隨行
-於很受遊客歡迎,所以有機會要同其他人拼團,咁攝影師就可能冇咁多時間淨係幫你影相

收費:
1 人包車 - 18000 RUB
2 人包車- 9000 一位 (total 18000)
3 人包車 - 7500 一位 (total 22500)
4 人包車 - 7000 一位 (total 28000)
10歲以下小童減2000 RUB,11-16歲青年減1000RUB

如果當日剛好有其他人拼團,一人收費就$7000RUB

我去俄羅斯追光無非都係為咗平,雖然佢啲相真係好穩陣好吸引,但太貴所以最後冇揀佢
https://nordtours.ru/en/
WeChat ID:wxid_hknnxi04vzbs22
What’s app: +79-217092546


第二間-Michael 攝影師


-收費比較平,因為佢係一個”個人”,並唔係乜公司,價錢可以商量,人多可以叫佢比折扣,人少都可以同佢傾下,反正佢係一個人比較易話為,你搵佢同佢講Joanne介紹佢話會計平啲(你自己deal,我唔知幾多)
-小團包車,剩係得我同行四個人
-攝影技術好,裝備充足👍🏼仲要超有熱誠,見到極光爆發佢都狂嗌😂狂影我地幾個人,絕不敷衍,係咁影我哋到我唔想影自己話夠,最後大約影左百幾張
-後生仔,識英文,雖然唔係好好但係絕對溝通到,呢個係重點
-經驗豐富,我哋跟佢嗰晚雖然指數高,但不停起雲,佢就車住我哋係咁望住個天轉地點,尋找冇雲嘅區域
-停留地點多,佢自己有好多心水嘅位置,我哋總共換咗四個地點
-絕對唔會匆忙,都唔會催促,我都係玩到自己夠皮嗌走(我個人咁爛玩好少夠皮😂所以真係玩咗好耐)

-時間:八點酒店接你,我大約玩到一點幾返去

-缺點真係冇乜,或者係勁chur我哋影人像極光合照,令到我冇時間玩我自己部相機,影唔到浄風景極光,我部相機幾乎冇影過相🤦🏾‍♀️

-之前我去阿拉斯加追光掛住影,到大爆發一刻我掛住喺度搞setting,無用眼睛好好欣賞,今次我醒目,我完全唔影,爆發一刻我淨係睇!相片我交俾Michael
-仲有一個缺點就係佢WeChat回覆得好慢

收費:$4000RUB一位,如果睇唔到好似半價(我冇睇唔到所以唔肯定),佢仲有其他日間活動包括teriberka day tour,薩米村一日遊,husky park tour,雪上電單車,機場接送等等,基本上就係嗰度有嘅活動都可以搵佢,book 極光tour再搵佢報其他活動可以八折,其他活動佢都會幫你影相,呢個係最大嘅好處~

Micheal的WeChat ID:
murmansutki
WhatsApp:
+79217083078
Micheal的Facebook page名,入面可以見到佢啲相:
Aurora Tour Tonight


第三間-Murmansk tour
-其實佢都係一個”個人”可能同幾個朋友一齊玩嘅tour公司仔,講完唔記得咗佢叫咩名添
-我係IG搵佢返嚟,睇中佢嘅就係佢啲相質素好好,角度構圖全部都靚,而且價錢唔貴
-缺點係佢唔識英文,真係溝通唔到唯有指手畫腳
-佢係一架八人定係九人車,我上車嗰陣見到已經有四個人,仲諗住有其他遊客拼團,點知唔係原來都係佢啲friend😂成班一齊出嚟陪佢,所以簡單來講其實我一行四人都係包車
-因為係一個人,所以好casual,你唔鍾意就可以轉地點,當日我都轉左一個地點,本身去咗一片空地,但係係好臭垃圾味同埋有光害嘅平地,而且當下極光不明顯,所以我就要求轉地點,佢就建議去比較遠嘅一個湖,我話OK,湖,效果真係好好因為有倒影!(micheal都一樣會去湖)
-佢有幫我地影合照,不過冇michael 咁多,大概之後有send返20張左右,都夠,反正影得幾靚
-你叫佢幫你影相佢一定會影,裝備都好好,尤其是打燈嗰盞燈,優質!有帶埋燈箱。
-我更加多時間自己玩相機創作,佢自己就喺隔離都好興高采烈咁自己行左落水玩
-佢啲朋友有幫我們照顧我父母,我父母有上車休息,佢哋仲幫佢痴暖貼😂到極光爆發就即刻通知佢哋叫佢哋落車
-整體來講都唔錯,不過感覺就業餘d,另外溝通有啲障礙所以感覺冇Michael咁熱烈

價錢:
我比左$3500RUB一人(我有四個人)
琴日問佢拎咗價目表
追光團:
1-3 人- 5000 RUB. per person
4-7 人 - 4500 RUB. per person
10 or more - 4,000 RUB. per person
個人啲價錢都係亂開嘅,即係標準價.....因為佢當初都係同我講4500RUB一人,我問返佢乜唔係3500RUB咩(IG寫),佢就答我係呀3500😂所以有興趣搵佢嘅自己再傾下~佢價錢都係無譜的,你問吓可能又會平啲。然後teriberka($4000RUB) ,Sami village($4000RUB),husky park($5500RUB)活動佢都有做,有興趣自己再同佢傾。
What’s app
+7 911 300-27-20
IG
murmansk _tours


第四間-雪松追光
佢係一個中國人住响當地,你可以WeChat入邊同佢講中文。但係今年佢已經冇自己再帶追光團,佢比左當地司機做(可能即係變咗中介)。
好處及壞處:
-相片質素非常一般,簡單來講我有要求所以不能接受😂如果你對自己技術好有信心或者對相片冇乜大要求就可以搵佢,最後我冇幫襯佢追光,幫襯左佢teriberka day tour
-識中文係佢最大嘅優勢,就算唔係佢接待你,你全程可以WeChat搵佢做交流,無論即時天氣或者其他嘢你都可以搵佢做翻譯
-例如我行李因為航空公司問題遲到,夜晚追光冇腳架用,問佢可以邊度買佢即刻答到你,我有直接同佢講我幫襯第二個追光,佢都冇乜所謂一樣幫你,到我teriberka day tour佢都有幫忙例如約幾點集合啊,司機未到你又可以追佢
-追光價錢平,包車價錢都係平(你去到搵可以更平,明知佢係中介但比較下佢都有優勢,我帶住父母,我想安排左先)
-搵佢來講呢,主要適合唔識英文而且對自己指手劃腳溝通冇乜信心,就可以考慮佢唔使煩
價錢:
$850RMB一細車 (約$8600RUB三人報價,注意不含拍照)
7人車包車 $1450人民幣(不含拍照,拍照另計)
$290RMB一位如果係同其他人拼團(含攝影)
我呢兩日問佢,佢話小車係$900人民幣($9100RUB/3=3033一位),如果係咁坐3人,其實價錢就已經無乜優勢,除非坐爆四人,但又會好迫....仲要唔包影相🤔
WeChat ID:
zhangxuesong208874

Teriberka day tour 我搵佢book就$970人民幣細車,$1200人民幣大車($12135/4=$3044RUB一人,咁比較入邊最平都仲係佢!)

但係機場接送唔好搵佢,因為佢唔係最平😂最後我仲有另外一個女司機介紹,女仔去特別啱用,尤其機場市區接送~


交通安排:特別推介女司機Tanya ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️
佢可能唔係最終極平,但價錢非常合理,為人親切可靠細心。我平時接觸俄羅斯人,一般都係極度冷淡,我識一個俄羅斯嘅機長講笑同我講話:冇人會對你笑㗎..對你笑嗰啲通常都有陰謀嫁😂其實係俄羅斯人比較內斂

我搵到佢其實係因為佢係我酒店幫我安排嘅機場接送,機場到市區單程大車$1400RUB,小車$1000RUB ,佢仲平過上面個中國人雪松。

好處:
-女仔,俾人感覺安心啲
-識英文溝通到,呢個好重要
-好細心
-價錢公道

關於佢嘅我仲想講多件事,由於航空公司問題,我班機降落之後好幾個人行李無到,漏咗喺莫斯科,包括我四個😭tanya係機場外邊等我等左好耐(注意返機場好細,我冇見到有的士,所以盡量都先安排接送),因為我要係入邊做埋啲遺失行李登記,佢入嚟搵到我,積極幫我填埋啲文件(俄文完全睇唔明,全靠佢幫我解決),而我所有厚衣服,鞋,腳架,化妝品都係我個喼入邊,我簡直就係欲哭無淚🤦🏾‍♀️呢個就係我做乜着裙睇極光嘅原因😂

Tanya知道咗佢勁貼心,佢留低左佢電話俾機場嗰個行李部,一路幫我跟進。最最最貼心嘅行為就係佢知道我夜晚要去追光,冇厚衫,佢返咗屋企打包左一大袋衫褲鞋襪頸巾冷帽手套,通通送過嚟我酒店俾我哋用!我簡直感動到哭哭~仲要冇另外收返我車錢。

到最後夜晚我出發左去追光圑,佢就自己揸車去機場幫我接返我啲行李(行李坐咗下一班機),沿途見到有北極光仲即刻影相俾我睇祝我追光成功。然後佢再送返行李去我酒店。本身我諗住佢來回去接個行李應該收兩程車費,誰不知最後都係收我單程。

所以呢個女司機我真係強推!!❤️❤️❤️

除咗機場接送,基本上上面四間有嘅活動都可以搵佢,包括雪地電單車,Sami village,teriberka day tour(5000RUB包午餐),teriberka two day tour(含住宿都係8000RUB),或者各種齋接送佢都有。

Tanya的what’s app
+66829147646

今日分析嚟到呢度,大家可因應個人需求再選擇下要用邊一個啦~下一篇我會再講其他實用資料,等我👋🏻不過可能要等多兩日,呢幾日要返工唔係好得閒寫字✍️

今日幾張相入邊敘述我會註明係邊一個影嘅,等大家方便比較!



Micheal團,中間嗰個就係Michael


出賣阿媽一張,michael 團


Murmansk tour團


Murmansk tour,整體都真係影得唔錯

強烈推薦女司機Tanya!

中國人雪松團,三個字形容,郁鬆矇

雪松圑,唔使打格仔都見到啲人面口唔清晰

雪松圑,面口清楚返,但係啲構圖😅


Nord tour,相片穩陣但係貴



2 則留言:

  1. 我2017年已經有聯系Michael. 佢D相影得幾好,不過我自己主打影極光,所以我有我影,我set 好机就埋佢果邊位,佢再幫我影咗幾張相。

    回覆刪除
  2. 點解Tanya個電話唔係+79字頭嘅?是否正確?

    回覆刪除