2019年1月11日 星期五

俄羅斯摩爾曼斯克衣食住行及其他實用資訊


俄羅斯摩爾曼斯克衣食住行及其他實用資訊



今日post得有d晏,因為啱啱先收工由上海返到屋企,今日就講下摩爾曼斯克嘅衣食住行,電話卡,語言兌換等等~~又要大家俾啲眼力睇喇~~~唔鍾意睇嘅朋友都忍耐下,下一篇再講埋極光拍攝小貼士就差唔多講晒啦😝到時就再講新主題~好啦我哋開始今日嘅主題!

香港人好少接觸咁凍嘅天氣,我哋要洋蔥式着法,避免凍親~
落雪時可以咁着:
上衣:heattech兩件+有毛嗰啲打底衫一件+冷衫或者衛衣面衫+抓絨外套+防風防水外套/羽絨
下半身:淘寶買嘅打底襪褲,一條終極厚,一條一般厚,平時去零下十幾20度嘅地方都係靠佢哋,着一條就夠晒!(有幾種唔同厚度,一種適合-10,另外有一種終極厚舊年去阿拉斯加-30都一條搞得掂),如果九月10月去嘅話普通一條牛仔褲都搞得點,不用專登買好多裝備~男仔嘅話就著條嗰啲俗稱「虧佬褲」響入邊就得
如果一二月去,最好準備多一條防水嘅褲,如戶外褲或滑雪褲咁樣

鞋:落雪千祈唔好着UGG滑到死架~要著防滑底嘅雪地靴,又或者加一個廿幾蚊淘寶冰爪。如果10月九月去,鞋都唔使咁講究,是但着波鞋都得。衣服唔使帶咁多,冬天唔出汗,裏層基本上都唔會點替換,外套又重又厚又唔會帶多,所以帶多兩條頸巾叫做每日變換款式好過
頸巾+冷帽(遮到耳仔嘅)+手套(如果落雪最好就用戶外專用防水嗰啲)+羊毛襪(如果-15以下要着兩對)+帶定一堆暖貼以備不時之需(自用/相機用/電話用)+保溫杯(可以隨時隨地飲熱水)
九月10月去係唔使着咁多衫,我只着咗兩件heat tech+冷衫+普通外套+仲要着裙+略為厚打底襪褲,係咁多

Murmansk 都出名食海鮮,我嗰日喺teriberka 有個人賣左隻巨大皇帝蟹比我(超大隻三百幾蚊),仲有扇貝青口同埋海膽,仲即場俾我哋試食!扇貝超鮮甜,計返港紙大約$60蚊一公斤,我哋買咗好多返酒店自己煮嚟食~食海產早餐😂
有幾間嘅餐廳唔錯:
獵人餐廳restaurant tzarskaya okhota
最熱門嘅一間餐廳,距離市區比較遠。據說老闆好鍾意打獵,裏面就好似一個獵物展覽館。食物質素都唔錯有肉有海鮮,擺盤好靚,人均消費大約$100多啲。
Tundra
人均消費都係百幾蚊,餐廳睇落都好高級。食物質素好,各種肉類海鮮都有。有皇帝蟹有扇貝等,味道幾好,menu有圖片點餐好方便!
Terrasa lounge cafe
都係食海鮮為主,個海鮮拼盤好食。近市區。一樣都有皇帝蟹食!人均都係100多少少。擺盤超靚~餐廳環境都幾好


Murmansk 市區可以考慮住:
Mini hotel tri zaytda
三人房都係$239!我就係住呢間,外面睇完全唔知係酒店,佢類似民宿咁樣,一間屋入邊有幾間房,房間乾淨企理,共用兩個廁所,不過廁所就係你房門口咪同屋企差唔多。有廚房可以使用,我哋買咗啲海鮮返嚟自己煮!正!慳錢之選,同埋行路就可以去到列寧號,好近!
Azimut hotel Murmansk
$547雙人房,呢間酒店最受歡迎,最大最正規嘅酒店,唔係特別想慳錢嘅可以考慮,位置好方便對面就係車站同埋麥當勞
仲有好多apartment都係$300以下,自己上酒店網睇下啦~


Uber只在莫斯科通行,摩爾曼斯克市區移動,可以用電話app “Yandex.Taxi “ call車,使用方法同uber一樣,好處就係不用線上俾錢可以直接到時上車比現金
包車就可以搵返我上一篇提及嘅女司機Tanya

語言
俄文,絕大部份人唔識英文,所以雞同鴨講,但無問題嘅,指手畫腳+google translate 可以幫到你。一定要download google translate app去電話度。

兌換
香港重慶大廈或者其他找換店有俄羅斯盧市可以兌換,亦可到達莫斯科機場之後直接ATM提款(記得早一天先在香港的櫃員機開通海外提款功能!),又或者去到機場的找換店兌換。
消費來說,餐廳可以碌卡,但係我嗰啲追光團都係比現金,消費指數唔算高同香港差唔多,一定平過其他歐洲地區

自駕
雖然平時我好鍾意自駕遊,但係追極光好浪費體力長時間等待會攰好眼瞓,而且包車都好平,何必自己辛苦呢?然後冬天雪地路況複雜,冇雪地駕駛經驗好易出事,所以我唔建議

天氣溫度
基本上能追光月份都會多雲,當然唔代表日日都多雲啦。溫度上就唔算好低,因為關於啲海洋對流嘅問題,佢有全年嘅不凍港,所以好少會去到-30度,一般都係負十幾,都仲頂得住。而9月10月就最暖追光嘅月份,日間有幾度,夜晚-1左右。最寒冷就係一月。

電話卡
俄羅斯電話卡10天7GB 4G,$80港幣,鴨寮街有售,整體來講周圍都收得幾好。不過荒山野嶺嗰啲就唔好講啦~反正夠你用,市區call車查資料完全冇問題

幾個實用電話app:
“Aurora Fcst”+”my aurora forecast “,兩個都好有參考價值,可以即時睇到嗰個位置個指數係幾多
“Google translate “,即時翻譯,講唔通就可以用
“Google map”呢個唔使講啦,世界通行地圖,市區入邊行走靠曬佢
“Yandex.Taxi “市區搭車靠晒佢

今日又講住咁多先,都差唔多講到尾聲,下一篇再講極光拍攝技巧分享~





$80鴨寮街電話卡

必須要安裝的call車apps


非常實用嘅北極光預測app

一樣都咁好用嘅極光預測



送多張即開即食海膽


摩爾曼斯克海鮮比較著名~~計返港幣三百幾蚊嘅巨大皇帝蟹(路邊漁夫賣的)


即開即食扇貝!



早餐😂

手掌咁大隻青口

Tundra餐廳的食物





沒有留言:

張貼留言