2019年1月11日 星期五

俄羅斯摩爾曼斯克北極光攻略-購買機票及行程篇✈️

日玩空姐教你買機票😂其實通常空姐都唔係好識買,因為好多時都唔需要買,所以通常呢啲標題都係呃like用😅我算係比較例外,好啦唔講廢話,講正題!



要踏出去俄羅斯睇北極光嘅第一步,當然係買機票,我驚大家心急依家落手洗咗冤枉錢,所以我要快啲講下買機票應該要注意嘅地方~呢篇更加學術性,想去嘅朋友要俾啲眼力睇吓!未買嘅就可以出手喇,如果成套機票$4000真係買得過!(我覺得我呢篇介紹勁似sell機票嗰啲小編囉😂可惜我唔係,純粹想協大家慳到錢)

機票點搞呢?!

香港去摩爾曼斯克最方便方法為去莫斯科轉機。香港有飛機直接由香港去到莫斯科(SVO),機程10個鐘。莫斯科內陸機去摩爾曼斯克(MMK)兩個半鐘。記得留意番轉機時間最少預留三個鐘,因為嗰邊機場好大,custom過境嗰啲都好耐
去程:HKG-SVO-MMK
回程:MMK-SVO-MMK
一般都係坐俄羅斯航空,呢個方法係最直接最慳錢最慳時間嘅坐法。

建議機票購買方法(重要⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️
正常人懶惰,一定係search香港去Murmansk 一整套咁買,但係我啱啱做咗個測試,有個驚人發現!!假設3-9/3去一星期,聯程買係最平$4571時間仲要勁爛,凌晨先到mmk,返來仲要中轉10幾個鐘莫斯科!


而將佢拆分開兩段買會平左五百幾港幣,香港莫斯科來回$3150+莫斯科摩爾曼斯克來回$903,同一張飛同一班機合共只即係$4053連稅!差好多呀,反正都係坐同一班機佔一個位,咪比哋呃錢😂咁樣買仲平過之前skyscanner 同flyday post出嚟嗰個offer呀!


我強烈建議你拆散兩套買,即係先買香港莫斯科來回(HKG<->SVO往返)而內陸機票(SVO<->MMK往返)你可以臨出發之前兩星期到幾日先買。內陸機票價錢好穩定,一日有好多班次,尤如搭巴士所以唔急住買㗎!


除咗可以平啲咁做最大嘅好處就係!!你可以等到15日個KP指數出咗,而且你又可以睇到天氣預報見到會唔會落雪,天清唔清先再決定你嘅旅程邊幾日去追光,邊幾日留喺莫斯科或者聖彼得堡玩~咁你個行程可調動就會彈性啲,同埋睇到北極光嘅機會率亦大大增加!酒店嗰啲就唔驚㗎,你住市區大把選擇,即日book都仲有~

我之前內陸回程返莫斯科張機票,我係起飛前10個鐘先買(呢個唔好學,太遲貴左$400)😂酒店都係早三日book,不過酒店如果你要住基地,咁就要早啲book喇!

機票參考價錢:
-香港莫斯科來回連稅$3100-$3600港幣左右我覺得買得過同合理(建議早半年到兩個月前好買,但係唔使早一年,太早反而有貴啲,我睇咗而家買10月都OK,都係3300左右)
-莫斯科來回摩爾曼斯克機票大約$800-1200港幣,可以買單程,價錢就一半咁樣啦。如果要去埋聖彼得堡就買單程都得,聖彼得堡都有飛摩爾曼斯克,機票價格都係幾百蚊

有關行程建議
建議停留摩爾曼斯克日數:3-6天
最好逗留三晚或以上,增加追光成功機率
假設你個假期有7日(即係頭尾冇左兩日,實玩5日):
建議兩日莫斯科+三日摩爾曼斯克
去8日就建議:
兩日莫斯科+四日摩爾曼斯克
9日就建議:
三日莫斯科+四日摩爾曼斯克/兩日莫斯科+五日摩爾曼斯克
10日就建議:
兩日莫斯科+兩/三日聖彼得堡+三/四日摩爾曼斯克
再多假啲就隨你點玩啦😂

莫斯科兩點玩呢?
Day1 紅場+克里姆林宮+阿爾巴特街
Day2 一隻螞蟻市場+木造宮殿

摩爾曼斯克仲有咩玩?
除咗睇嘅北極光,頭仲有其他活動嘅~
市區一日:列寧號破冰船+世界上最北麥當勞打卡+阿廖沙雕像
Teriberka :可以包車一日遊,沿途經過好多湖泊,仲有擱淺左嘅船,北冰洋,海灘,石陣,瀑布等等,沿途景色都好靚,值得去一日又或者兩日一夜住喺嗰度一晚(嗰度光害少,都有機會睇到極光)
其他活動半天:薩米村/狗拉雪橇/麋鹿公園/雪上電單車

好啦,真係驚大家睇到悶,今日又講住咁多先。明天再續摩爾曼斯克衣食住行及其他雜項攻略,等我









沒有留言:

張貼留言