2012年10月7日 星期日

17/09/2012 day4 動物大遷徙!!masai mara national reserve馬賽馬拉國家保護區全天獵遊

17/09/2012 day4 masai mara national reserve馬賽馬拉國家保護區全天獵遊
多謝yahoo編輯選我呢篇上editor's pick小女子受寵若驚,現在馬上剪好條片同大家分享,條片內有斑馬,牛羚過河的情況和獵豹突擊的精彩畫面,請細心欣賞






一早六點多起床,七點鐘吃早餐。mara sidai camp提供的早餐很簡單,都是自助餐式,食物一般叫好過無。七點半起行,進行一整天在馬賽馬拉國家保護區的full day game drive。(8:00-16:00)


今天,我個人終極目標是公獅子和豹。獅子很懶惰,吃一餐後就會睡上三天,而豹更為不活躍,都躲藏在樹叢裏休息。
一進馬賽馬拉國家保護區,已經看到了很多不同的動物,不過大多數是之前幾天都已經看過的品種如斑馬,水牛,大象,長頸鹿和各種羚羊等,只是數量很多而已。





其後,我們看到前面一堆車聚在一起,原來是有兩隻獅子,是一隻母親和一隻寶寶。我們很高興,因為是比較難看到而且是在走動中的獅子,不過有點遠,拍照不太清楚。 


不久後,車上的hifi聲音很頻繁,不同有很多司機說話,我們司機edward看起來很緊張,然後加快速度不知要去哪。原來,他收到消息知道附近有一隻花豹。他好緊張叫我們要快點一定要好快,不停說very fast very fast!!!原來是他得知草叢裏有一隻在休息的獵豹cheetah,不過在公園裏車一定要跟車路走,不可以離開車道,違法者一被發現就要罰二百美金。但他不理了,為了幫我們找到獵豹!


這隻豹沒有好多人發現,只有我們跟另一車,而且好近,只有五米內的距離。我們好快拍了照,edward馬上行返車道。真感激他為我們冒險。(十五分鐘後我們再路過,看到很多車聚集在豹草叢外的車道,不過,公園官方的車到了監視,所以再沒有車可以偷走進去了)。



看完獵豹,我們心情還沒平復下來,我又看到司機edward又一幅很專注緊張的樣子,看來又有收穫了,我們不多問,以免影響他趕路。原來,他又收到線報在草叢中有一隻公獅子在睡覺!不過今次已經有很多車趕至,大家圍成一圈影呀影,看呀看。雖然人多有點吵到獅子,另有一台車更跌了下坑,要另一車幫忙拉它上來,在獅子十多米距離下車修車,真大膽。不過公獅子再吵都不理,只是久不久張眼看望然後繼續休息,果然有王者風範!


我們在早上進園兩個小時內,先後看到公獅子和獵豹!真是好夠運呢!


之後,我們內急,叫edward幫我們找廁所。在草原上一般有兩個方法,一,找個無肉食動物的草叢就地解決,二,找附近的camp/lodge的廁所借用。我們就去了一家很漂亮的camp用廁所,看到人家在公園裏的camp,很漂亮高級,一定好貴。順帶一提,基本上肯亞我所有借用過的廁所都很乾淨,比大陸的好很多,而且一定有廁紙。


Lunch前再繼續出車,尋找更精彩的畫面!


我簡直如有神助,沒多久,司機edward又收到消息說發現有獵豹,他二話不說飛奔前往,我們看到了一對獵豹母子,他們殺了一頭impala.不過未打算即時吃,後面一都禿鷹圍觀等執二攤,而且愈圍愈近,豹bb看得不耐煩,跑過去趕走禿鷹,獵豹媽媽見孩子跑遠,但她又要保護食物,發出叫聲呼叫bb返來,這畫面很可愛的說。豹母子很受歡迎,總共有差不多二十台車趕至。


幸運之神真照顧我,我看完獵豹母子已經很滿足,竟然不久後我們找到了兩隻公獅子,而且有一隻很活躍的在走動!牠在我們的車頭行到對面喝水!好近好近!一米不到的距離!我當然是怒影啦!牠視若無睹,在車群邊走向草叢,向剛剛豹的方向走去(獵豹母子距離這兩隻獅子有大約兩三公里吧),edward說,獅子應該是嗅到屍體食物味道,所以慢慢走過去拿獵豹的食物,而豹媽媽一旦知道獅子走近,一定是放棄食物逃走,因為牠bb跑不快,容易被獅子吃掉。獅子慢慢行走向豹的方向,從容不迫,果然是萬獸之王。


近距離看到獅子王後,我們到了山上的一片平原下車拍照觀景!風景不錯,我幫燒影了一堆耍太極照。
到完觀景台,司機edward帶我們先去馬拉河看河馬和鱷魚,河馬好多好懶,白天不會上岸找食物,只泡水中露出眼睛耳朵。


看完河馬,edward約了另一車的司機朋友oliver(他車上是兩個日本人),一起找地方野餐吃飯。我們吃的是camp提供的午餐盒,有一隻雞腿,烚雞蛋,三文治一件,橙一件,菠蘿一片和果汁飲品一包。我們和另一台車的人一同在樹下鋪了布,被斑馬看著野餐,感覺好奇妙,而且天氣好,好涼爽。(再補充一句,肯亞夏天都不是很熱的,早晚很冷,大約只有十五度,所以早晚我都穿抓絨外套,內邊短袖,下午熱就脫外套,傍晚再穿回)


野餐完,我們又開車,又看到大群的獅子,大概十隻在草叢休息,不過看過了太精彩的,再看普通的都已經沒有特別感覺。
不過,在我們今天safari完結前又有神蹟發生!先是edward又超緊張用hifi唔知講什麼,然後又約他另一車司機朋友oliver一起衝,趕路,好像有什麼目標似的。路上oliver跟不上,edward也不等他了。噢,原來我們目的地是馬拉河,對岸有一大群角馬和斑馬聚集準備要過我們這邊岸(大遷徙的兩種動物,他們是好朋友,斑馬真聰明,讓角馬行先死先),當時連我們只有兩台車,我們車找個好位置等了沒一分鐘,角馬大軍就衝落河了,而斑馬則跟隨在後,很有秩序排隊過河,千軍萬馬,極為壯觀!oliver後來趕至,但已經錯過角馬過河的精彩情景。


不過,最最最精彩的時刻到來了!忽然間,斑馬過河到一半,突然往回跑,返回岸上,原來一隻花豹(leopard,big5中最難看到的動物)突然跑出,追趕斑馬獵食!!斑馬退回草地,發出聲音和對岸已成功過河的一只大佬斑馬互相呼叫,好像在商量什麼對策,唔,好有靈性的動物。不過由於花豹在岸上沒離開,斑馬都不敢輕舉妄動,只好在草地上繼續守候。


最精彩的看過了,超滿足,之後有再看到一些獅子,我都沒太大感覺了。這個四天的safari就在這個深刻的回憶中結束了。


真的超級感謝為我們拼了命的司機edward,沒有他我們一定像別人一樣,沒有看到過河和花豹(後來知道全camp幾十人,只有我倆看到)。我決定小費加碼,再把能送的都全送他。他真的很盡責,從不要求要小費,而且愛自己的工作,他說他快樂是因為幫我們找到動物看,為我們解釋種種問題,人又細心,一邊開車一邊找動物,一邊聽hifi的消息,手眼耳並用,專注力,眼力,都強!車壞了,又很快有應對方法。很照顧我們需要,如得知我們不吃牛,馬上叫廚房幫我們準備魚吃(要知道在camp中,全部人都吃大鑊飯,肉只有一款,這並不容易自己要求到)。總而言之,他是一個很專業一百分的好司機兼導遊,極度推薦!!


廢話太多了,後來我們去了參觀馬賽族村,二十美金一人,雖然有點商業化和有點無聊,不過這點小錢就當是幫助一下他們的村吧!


有一個馬賽青年當我們的嚮導,首先他先為我們帶上公獅子頭毛做的帽,介紹這是重大日子才可以用的。進村他們族人為我們表演原地跳高(據說他們能跳到跟自己一樣高的敲度),再由婦女表演跳舞,婦人搬木(馬賽族男人是癈的,所有粗活都由女人做,包括建屋),他們的屋很小一間,不過麻雀雖小,五臟俱全,有床,煮食區,休息區,他們父母一人一床,男人可以娶好多老婆,一個老婆一間屋,他們就可以選擇睡哪。小孩到七八歲就不過跟爸媽同住,他們媽媽會為他建屋。他們的屋是由牛糞做成,一般兩三個月就可以建好一間屋。


我們進去參觀了土屋,很細很黑只有兩個小洞的氣窗,空氣不流通,屋內住了一對母子,唔,真難住人呀。屋內我沒拍照,因為太迫太黑,而且不想拍到住裏面的人。


再參觀了市集小商品店,買了一些木雕動物擺設,書簽,匙扣等,講價至$100先令一件。之後再看了他們養的牛羊,制作工具等,就離開村莊了,我又送了些原子筆給村裏的小朋友。


參觀完馬賽村,edward送我們返mara sidai camp,尚早,才五點多就返到,我們先洗澡(好像返鄉下,天黑前要洗澡),洗好就坐在帳篷外休息。(因為帳篷內未有電)。晚餐,照舊在camp的餐廳解決,肯亞人懶到死,本來應該七點有飯吃,最後七點半才有,我們只好坐在餐廳裏爭取時間幫電話充電(限時供電,晚上七至十點半有電)。


開餐,一看到噢今晚又牛肉,今晚看來又只好吃菜,想不到edward過來,廚房馬上拿了幾條煎魚給我倆。edward說,你們是我帶來的,怎可以讓你們天天沒肉吃?真的太感動了!我們請他喝可樂,邊吃邊聊天,對edward感覺很好,真是一個勤奮老實人。他說喜歡我們的手電筒,我說這個我買好便宜,約一美金,他說他要跟我買,我說我可以送他,最後我們決定交換,因為我們接下來幾天都有機會要用。(他的電筒超不夠光的,哈)


吃飽飯,我們就返回自己的帳篷,趕在沒電前休息。


今日動物收鑊:
秘書鳥secretary bird一隻
花豹leopard一隻
獅子約二十隻
獵豹cheetah五隻
黑背胡狼jakal三隻
柯爾氏犬羚dik dik一隻
狒狒兩隻
鱷魚一條
大量:
非洲象,斑馬,疣豬,河馬,長頸鹿,水牛,水羚,東非黑面狷羚topi,牛羚,湯姆森瞪羚,黑斑羚

兩人消費:
參觀馬賽村$40usd
木雕紀念品十三件$1300先令
晚餐,可樂三支$280先令
去圖~

一早起床,先在自己的帳篷外影下先。早上有少少寒,要著長衫長褲


Mara sadai camp提供的自助早餐超簡單的,醜怪腸仔+無味pancake+好酸bake bean,炒蛋ok


好喇!入公園!一入去先見到impala黑斑羚


四不像嘅牛羚(牛羊馬鹿集一身)


黑色腳嘅係Topi東非黑面狷羚


長頸鹿和牛和鹿有親緣關係,只是不同科。
羅馬人給它起的名字camelopardalis,意思是駱駝和豹的雜交體,真是很有想像力。


在長頸鹿世界裡,以脖子長為美,男的比女的明顯長。男鹿決鬥時也是用脖子,脖子越長頭越重,越雄壯有力,也越有女人緣兒。
當然,他們的同性戀在動物界也是最有名的。據說每20頭雄鹿就有1頭有斷袖之癖。同性性行為非常常見。當你看見兩隻雄鹿在蹭脖子,很可能就是在調情!


從人的角度來想,
所有的長頸鹿有患有三種病:


一是高血壓
因為均六米的身高,迫使它的血壓要達到成人的三倍,才能把血液運輸到頭部。剛生下來的長頸鹿寶寶就直接長到1.8米,比大多數的人都高。


二是失眠
長頸鹿大概是睡眠時間最短的動物,每天只睡20分鐘到兩小時,以此減少被食肉動物攻擊的機率。它睡覺的時候縮成一團。最脆弱的脖子會蜷曲在身體裡。


三是啞
這種可愛溫順、人見人愛的的動物天生沒有聲帶,僅能發出很微小的聲音。


我地响車上,發現最能夠合照嘅動物一定係長頸鹿


又見到幾棵外星樹


嘩嘩!你兩個做咩打架呀!?

唔,好攰,休息一下先!thomson's gazelle



遠處有隻古惑jakal胡狼,我地叫佢做狗仔


亮點一!!獵豹cheetah


好難得佢唔係埋藏响樹叢度休息!好型仔呀!


亮點二!!獅子母子!嘩,呢架車正啦!勁近呀!就刷身而過


獅子媽媽好識做望鏡頭,不過有d遠


獅子母子走了,一齊行返入樹叢休息
 
去kebook camp借廁所


佢地大門口,裏面又幾靚,貴野係唔同d,而且方便,可以住公園入面


Cute cute waterbuck水羚,望鏡頭!好得意


非洲象


好大的一群,有大有小


好小影人,影下先。兩人一車有好處,就係唔洗同人迫


又趕路!嘩咁多車一定有勁野!有架車唔小心跌左落坑!旁邊的車幫忙拉返佢上來,落車好危險呀!同隻獅子不到二十米
 

我唔理喇!罷返個靚位狂影相先!edward又摧我要very fast喇!因為我地又駛離左大路,比人捉到罰款架


主角就係佢-公獅子,自己一個响樹叢度休息唔郁,d車點嘈佢都係矇矇咁訓覺


終於比車聲嘈醒左,張開眼望兩望


好,第三個亮點!!獵豹again!!不過今次再勁d,郁緊嘅兩母子獵殺完,準備開餐!!


豹仔跑去驅趕後面d禿鷹唔比佢地掂佢嘅食物,之後媽媽“支支“聲叫佢返來,佢就好乖咁行返媽媽身旁


後面果堆鷹等機會開餐


同其它貓科動物不同,獵豹依靠速度來捕獵,而非偷襲或群體攻擊。獵豹是陸上奔跑最快的動物,全速奔馳的獵豹,時速可以超過110公里,相當於百米世界冠軍的三倍快,獵豹不僅是陸地上速度最快的動物,也是貓科動物成員中歷史最久,最獨特和特異化的品種。與其它貓科動物不同,獵豹體型纖瘦,腿細而長,被稱為貓科中的灰狗。獵豹侵略性不強,生存依賴速度,而非打鬥。牠的爪較小、牙齒短,這是爲了提高速度所付出的代價。同時,獵豹無法通過與體型較大的獵食動物爭鬪來保護自己獵得的食物,或小獵豹。經過幾百萬年的演化,獵豹是名副其實的速度機器,它可以在3步之內,從靜止加速到時速65公里,依據動物星球節目資料,最快的獵豹可以在四 . 三秒鐘內加速到100公里這相當於動物界的法拉利。獵豹奔跑時每次只有一個腳掌著地,由於它的身體能高度地伸展和收縮,所以在20到25英尺的步幅距離中,僅有兩個著地點。接近全速時,獵豹每秒鐘大約跑3步,這時它的呼吸頻率從平時約每分鐘65次竄升到150次。獵豹以超過100公里時速奔馳時只能維持3到5分鐘,也並非狩獵全程皆在一百公里以上速度,否則將會體溫過高熱衰竭死亡

獵豹真係型到不得了。果然係陸地上跑得最快嘅動物,時速可達120公里!跑一百米最快係5.13秒!動物界嘅法拉利!
佢兩母子同d車幾近!


呢隻impala就係佢地嘅食物


好喇,亮點四!走動中的獅子王

勁有王者風範


佢响我地車頭行過,响對面地下飲水,嘻,好得意


飲水都咁chok


佢飲完水响我地旁邊行過!不到一米呀!近爆!噢噢噢噢,救命呀,好靚仔呀你


行左去我地車尾。好多車聞風而至,獅子都好識做,慢慢行完全唔理d車,好似周圍social咁


果然係群體動物,佢旁邊樹叢仲有好多隻獅子响度休息

而佢就出去搵食。edward話佢可能係聞到獵豹隻impala嘅味(剛剛獵豹果度相距兩公里),要去拎佢嘅食物。
咁我就問edward,如果獵豹同獅子邊個勁d,佢就話,豹可以跑到時速120/km,但只能跑三分鐘,否則唔減速就會過熱死,而且bb跑唔快,所以媽媽一知道獅子靠近,一定會放棄食物,棄船帶個仔走先。
所以話,獅子贏!但講速度,豹贏!



秘書鳥secretary bird!佢個頭d毛好似夾住支筆咁,以此得名


枝頭上的小鳥

又比我地發現左一對獵豹母子了!真幸運!佢地响樹叢休息中

幼豹出生時是完全無助,看不見的,但它們發育得很快、4-10天時、就可以睜開眼睛、開始在窩附近爬行,三週時開始長牙,由於多種獵食動物的威脅、母豹每隔幾天就會帶著幼豹更換地點。出生後前六週的大多數時間裡,母豹必須離開幼豹獨自獵食,因為尋找食物,它可能必須離開很遠。在這段時間,野生幼豹遭受獵食動物襲擊的夭折率高達90%。幼豹約在六週時開始跟隨媽媽,從母豹的捕獵中獲得肉類,從此開始,母親與幼豹不會分開,直到離巢期。
幼豹生長得很快,六個月時就長到成年體型的一半,八個月時換牙完畢。大約此時,它們開始學習潛行和捕獵技巧,大部分學習過程是以玩樂的形式進行。幼豹們會潛伏、彼此追逐、撲擊,甚至追逐它們知道無法捕獲的獵物,或是獵物體型太大。幼豹學習捕捉不同種類的獵物,珠雞、鷓鴣、野兔、小羚羊。它們在與母親分開時仍不很擅長捕獵。
母獵豹約在16-18個月時離開子女,另外繁殖,重新開始整個過程。幼豹會彼此一起生活幾個月,通常等到雌豹長到性成熟。此時,年輕雄豹會被所在地最有勢力的雄豹驅離,年輕雄豹會從此一同生活,形成小族群,雄豹族群的彼此協助,對於爭取和保護地盤不受其它雄豹侵奪很有幫助。雄獵豹約在2-3歲間,發展到性成熟。


望鏡頭!!


嘻嘻,比你發現左添!好靚女播你!


之後我地上左山上一個平原落車影下相


意境不錯


同司機edward合照


嘩,呢架吉普車車上做乜有個馬賽人嘅?


好,落返山,去馬拉河睇河馬


好肥好多好大隻好醜怪


其實馬拉河並不是好闊。但呢度就係每年動物大遷徙,上演生死之渡,角馬斑馬冒死過河嘅地方



有一群猶豫不決中的斑馬,不過等佢地過,分分鐘要等兩三日


呢班已經過左河,成班死唔去响度食草,等埋其他兄弟過來


靚仔麻煩望一望呢邊!乖喇!


排排企食草


等左一陣先見到鱷魚上水,edward話水入面好多,所以斑馬角馬過河風險好大

又等左一陣,我目標係等d河馬打開囗!好,打開少少!黎啦黎啦!


勁呀!!135度!!個口可以張到勁大!!


好喇,睇完河馬鱷魚,今日上半part收穫豐富,好滿足!edward幫我地搵左個位,鋪個地布坐低野餐!好舒服好特別,見唔見到我後面有一群斑馬呀!


Picnic box食物好簡單,有一隻雞比,一塊菠蘿,一塊橙,一隻蛋,一件三文治,一包紙包飲品


同我地架車合照下先


樹下野餐好陰涼好舒服


燒都同架車影下先


佢奔向草原!


親親大自然!


一齊影下


同我地司機edward合照

我地架車都幾特別架!米黃色,幾有safari feel


好喇,食飽又上車出動喇!又見到長頸鹿


樹下的斑馬


噢噢噢!!edward忽然好緊張趕路!!原來目的地又返返馬拉河!!一停車就見到大量牛羚聚集蠢蠢欲動!佢地真係要過河喇!!真係可遇不可求,就算係遷徙季節,佢地都唔係日日會過河啦,更何況九月?!
所以話,一,靠運,二,靠司機


不消一刻鐘,佢地已經成群衝落河!!千軍萬馬,何其壯觀呀!
一大群牛羚過完,跟隨在後的斑馬登場!牛羚同斑馬係最佳拍檔


之後就係斑馬大軍!


影遠少少,斑馬陸陸遂遂過河


牛羚上岸,好整齊咁跑返上去草原


斑馬們仍在努力中


全日嘅重點!緊張關頭來了!忽然唔知乜事,斑馬突然跑返轉頭!


全部往回跑!!


死喇死喇!佢走到一半唔湯唔水!頂硬上過埋先!好驚呀!!


原來係因為有隻花豹leopard突然跑出來追d斑馬!跑得好快


花豹,big 5中最難見到的動物!相信好多人去都見唔到,因為好罕有,又常常在樹上,可遇不可求。靠運


豹可以說是敏捷的獵手,身材矯健,動作靈活,奔跑速度快。既會游泳,又會爬樹。性情機敏,嗅覺聽覺視覺都很好,智力超常,隱蔽性強,這些是老虎獅子所及不上的,牠亦是少數可適應不同環境的貓科動物。長長的尾巴在奔跑時可以幫助豹保持平衡。
小如金龜子,以至重達900公斤的大羚羊(Giant Eland)都是豹的獵物,總括而言,豹捕獵約90個不同物種的動物。
豹會在密林的掩護下,潛近獵物,並來一個突襲,攻擊獵物的頸部或口鼻部,令其窒息。
非洲品種通常把獵物拖上樹慢慢吃,以防獅子或鬣狗等食肉動物前來搶奪。在食物鏈上,豹處於次等捕獵者的位置,這亦意味著豹同時是老虎及獅子的獵物


再一次回復平靜的馬拉河


成功過河嘅一隻斑馬首領响對岸呼喊未能過河的同伴,無奈地不知道說什麼叫左好耐


過河完美結束,我們的safari也無憾了。再一次又見到獅子群


訓到反曬肚成隻狗仔咁好得意


一家大細疣豬wart hog過馬路,cute cute


駝鳥,條頸咁彎嘅?


好喇,下午四點幾,離開公園了,去參觀馬賽村,呢個係族長個仔,帶我地四圍參觀


著住紅色衣服的馬賽族男子


他們族的成年男子,可以跳到跟自己一樣高的高度,不過現場睇其實都唔係真係跳得超高



辛勞的馬賽族女子,所有粗活都由女人做,馬賽族男人終日無所事事,而且可以娶好多老婆,唔公平


兩個族人响度整緊d草藥,佢地天生天養,有咩病都係靠食呢d木頭草藥。牛血和牛奶是主要食源之一


他們的歡迎儀式,戴在我們頭上的是獅子的頭毛造的帽,他們一般會在重要場合才會戴,如結婚,全村只有一個


馬賽族人英勇好戰,聞說他們成年男子可殺死一隻獅子


我們深入他們的村莊

小屋是由牛屎造成,是馬賽女人興建而成的,一間可住八九年。村莊一地都是牛屎,有d味
我們入左屋睇,好細好黑好原始..



比跳高


燒加入一齊跳,其實跳得差不多高


他們興高采烈列隊散去


合照一下


到我的歡迎儀式,同馬賽族婦女們一齊唱歌跳舞


老一輩的認為耳洞大便是美,不過大耳洞在年青一代已不復見


燒嘗試拿起一扎很重的柴木,不果,搬唔郁


婦女以一人之力,成功拿起搬走,响馬賽族做女人無著數呀


婦女的力氣好大!辛苦了!唉,真沒用的馬賽族男人


光著屁股周圍跑的小孩


三個青年正在嘗試鑽木取火


鑽呀鑽,吹下


成功!著火了


天真無邪的小孩

在家門玩耍



眼神,想告訴我什麼嗎?
 

無論什麼環境,小孩都很快樂!

這位族人好像我一位朋友



哈哈,忍不住邀請他合照


馬賽族人的手造工藝品


他們的工藝品小市集


再見了,小朋友!


再見,馬賽村!

今天的safari過得很滿足,big 5包括獅子,水牛,大象,花豹,犀牛,我都全部看到了,而且又看到動物過河的壯觀畫面,和獅子王超近距離接觸,真的是無憾!感謝司機edward的熱心,盡力幫我們找尋動物!下次來肯亞,必定會再用你們的公司!

32 則留言:

  1. 嘩!! 好正呀!!!!!!
    好似睇緊D紀錄片咁!!!
    其實難唔難去架?
    [版主回覆10/26/2012 17:08:56]係呀,真係好正
    一d都唔難啊,好易~~

    回覆刪除
  2. 獅子咁近, 驚驚
    [版主回覆10/26/2012 22:06:59]唔洗驚,大貓黎ga姐

    回覆刪除
  3. 好正, 我下個月去, 應該無咁正啦。。
    [版主回覆11/02/2012 01:42:46]夠曬喇!我帶左5d mark2+70-200,覺得夠用,我無換鏡,因為路上好大塵,加上換來換去麻煩。有d用機仔影嘅
    [炯仔回覆10/28/2012 13:22:41]你帶乜機鏡去?
    我帶60D + 70-300, 17-55 唔知O 唔OK?
    [版主回覆10/28/2012 11:32:27]嘩嘩!下個月去呀,正丫!
    我覺得全年都咁正嘅!你玩得開心d啦!

    回覆刪除
  4. Wa~超正的trip..真系好近隻獅子呢~~@口@!!!
    很好的經歷呢!
    是義工@@或是旅行0口0?
    [Circle回覆11/06/2012 02:32:12]你好!Joanne~Circle在徵圖~有興趣請到blog內一看:D謝謝!!
    http://blog.yahoo.com/CircleGG/articles/796833/index
    [版主回覆10/31/2012 19:31:56]係呀真係好近,伸手可掂到,不過當然唔敢啦嘻嘻!
    今次係自己去旅行玩,有機會我都想出去做下義工^^

    回覆刪除
  5. 睇動物大遷徙係我呢世女既願望之一~~好羨慕你ah~~
    想問下, 係唔係好似你第一篇咁,
    搵 safar i旅行社, 佢地會一個plan tailor made 晒住宿, 食, 車, 同公國費用,
    去連度遊覽, 係我地同返佢講, 定佢地會recommend比我呢?

    如果想拎多d有關去咩公園睇獅子, 去參選當地旅群既info, 可以去邊度search?

    唔該晒你ah~
    [版主回覆11/04/2012 23:55:04]唔,我都會自己一個去旅行,安全唔大問題,不過肯亞最好搵人share車,唔係太貴!!支持你~~快d去
    [Npmuap回覆11/02/2012 12:42:56]好多謝你既info~~我向來都鍾意自己一個去旅行, 不過如果去肯亞,我都要搵個旅行伴先得~~^^~~你既post令我的起心肝, 我一定呢一兩年抽時間去~~^ ^~~多謝你~
    [版主回覆11/02/2012 01:42:20]再唔係去書店買easy go o既肯亞旅遊書,$48,有曬所有國家公園既基本介紹
    [版主回覆11/02/2012 01:38:03]傻o既!唔洗羨慕,去睇啦
    其實最好就自己做少少功課,因應自己想睇咩而排好個行程,再問旅行社quote價,
    住宿你話返比佢知想住camp/lodge,靚d or經濟d,咁佢就會介紹返d比你,行程又會幫你執執佢,叫做一人plan一半咁囉
    資料方面,可以去tripadvisor搵d safari公司網頁,一般都提供左好多基本資料^^

    回覆刪除
  6. 醜怪腸仔~XDDD!!!
    好正!!好難得既經歷!!!
    [版主回覆11/02/2012 01:39:59]嘻嘻,條腸仔好貧瘠好醜怪><

    回覆刪除
  7. 好想去!
    [版主回覆11/02/2012 01:43:21]去啦唔好諗!!

    回覆刪除
  8. 搞到我都好想去
    [版主回覆11/02/2012 01:43:44]咁就去啦

    回覆刪除
  9. 唔講唔知原來獅子咁懶
    [版主回覆11/02/2012 01:44:23]係ga,一日到黑都掛住訓,唔郁既!

    回覆刪除
  10. 我都想去! 你是否上綱book package. 要用幾多錢呀?
    [版主回覆11/02/2012 01:48:19]去啦!!我係上網book ga!!package包左車,driver,住宿,三餐,入場..(除飲品,手信,tips之外全包),又好彩搵到間好agency~
    我住最平最budget o既,再去埋坦桑尼亞(要坐內陸機),一人用左萬六

    回覆刪除
  11. 馬賽族人很有友善的黑人,肯亞旅遊再好請保摽同行再安全。因為這裡缺少物品之國家。
    [版主回覆11/02/2012 01:52:45]其實我在旅途上所有接觸過的黑人都好好,很純樸,
    可能大家對黑人印象唔好,所以擔心治安問題,
    但我可以話,真係絕對安全,同大陸比真係小巫見大巫

    回覆刪除
  12. Lady Apple 蘋女郎2012年11月1日 晚上9:58

    非洲肯亞!!我好想看動物大遷徙哦~~
    [版主回覆11/02/2012 01:53:07]去吧去吧~~!

    回覆刪除
  13. 靚人靚景, 讚
    [版主回覆11/04/2012 23:50:59]thanks!

    回覆刪除
  14. A wonderful trip! Very impressive!
    [版主回覆11/04/2012 23:50:43]yes,unforgettable

    回覆刪除
  15. 一情.The One Florist 花店2012年11月2日 下午6:09

    woo...正呀,真實版Discovery,現場一定緊張激得多!!!
    [版主回覆11/04/2012 23:49:13]超緊張!!!!!睇到我起曬雞皮!!!

    回覆刪除
  16. 相片很美!我也想走一趟呢!!!!!!!!!!
    [版主回覆11/04/2012 23:48:27]走吧

    回覆刪除
  17. Thank you for sharing, your detailed info and pictures are incredible!!!!!! I want to go so badly now. I'd like to ask, if I follow your itinerary and go to Tanzania/Kenya next August instead of September, will that work? Or do I need to plan a different itinerary? Since I am thinking, if the animals are at where you saw them in Sept, they probably would be at a different location during Aug? Thanks so much.
    [版主回覆11/05/2012 19:01:39]Hope u have a nice trip!if u hv any questions plz dont hesitate to ask me again
    [Gloria回覆11/05/2012 15:59:50]Thanks Joanne, you are very helpful :) I will look into the planning and also availability for next Aug ! So excited already, cant stop reading your blog everyday!
    [版主回覆11/04/2012 23:48:03]it's even better if u go kenya on aug!!that is the best season for animal migration!mostly,the zebra and wildebeest cross masai river on jul-aug,it's the peak season for the safari.
    I think you don't need to plan a different itinerary because I think it's good enough for u to experience different thing in kenya and tanzan,but if u hv enough time, i suggest u to stay on more day in masai mara

    回覆刪除
  18. 這樣的旅程真叫人難忘!
    [版主回覆11/04/2012 23:42:21]對啊,真的畢生難忘

    回覆刪除
  19. 我也想去!謝謝你分享!一定是很有意思的旅程!
    [版主回覆11/05/2012 18:55:25]對呀,很有意思,有機會要再去

    回覆刪除
  20. 精彩極了,多謝分享,拜拜~
    [版主回覆11/05/2012 18:56:18]多謝支持

    回覆刪除
  21. 怪唔得咁熟口熟面啦, 原來係o靚模
    個旅程好正, 係工作定係個人旅遊?
    [版主回覆11/05/2012 21:52:13]哈哈,你係偵探
    其實廿日都好多啦,加埋前後d星期六日,都可以玩兩三個長旅行。
    不過去得多都有唔好,就係無曬錢囉!就算出去玩再慳,三幾千點都走唔甩,所以好窮呀。
    [V回覆11/05/2012 20:00:55]原來係咁
    其實除左感覺面熟之外, 大部份bloggers都唔會有養眼bikinis, 加上神態自若, 似係做慣model, 果然不出我所料! (自讚先, 叻, 呵呵)
    好羨慕妳有咁多假期呀, 一年可以去幾次旅行, 我一得20日假, 最多都係去兩次長旅行
    [版主回覆11/05/2012 19:09:32]嘩,你都幾叻播!咁都比你搵到
    不過都係之前嘅事喇,
    果陣讀書無錢咪影下相拍下野搵下外快囉!
    而家都無lu
    [V回覆11/05/2012 19:03:33]blog主, o靚模好野黎架, 妳睇安祖娜BB, suki幾掂
    因為覺得妳太熟面口, 總係覺得係邊度見過, 於是search下, 發覺好多妳既相呀, 有龍友, 有報章, 有雜誌呀
    我叻唔叻呢, 你直情係yahoo星級用家啦, 冇講笑架
    [版主回覆11/05/2012 18:58:30]邊有o靚模?!沒此人
    都係放大假個人旅遊。

    回覆刪除
  22. Very Good
    [版主回覆11/07/2012 10:46:34]Thanks!

    回覆刪除
  23. Joanne,你真係去好多地方呀﹗仲人靚景靚相靚呀﹗哈哈﹗:D
    我公司係一年得7日大假,做滿兩年先逐年加1日果D/_\
    我而家做左四年先得9日假咋>.<
    所以每年都要趁聖誕新年復活果d最貴既時間先去到旅行﹗
    我都想好似你咁成日都去旅行呀﹗XD
    [版主回覆11/25/2012 01:21:28]多謝^^
    其實一般打工仔都係咁,無辦法,唯有用盡d長假期!
    再唔係星期五六日都照去近近地:)不過聖誕新年又真係好貴

    回覆刪除
  24. 係馬賽馬拉睇獅子真係睇到唔想睇, 但你好厲害見到cheetah五隻 & leopard一隻, 我剩係見到 cheetah 一隻係到追獵兔仔, 不過好近聽到咬骨頭聲, 你個司機好得^^
    [版主回覆12/30/2012 20:20:50]係呀個司機得,加上又好彩囉!不過你都好丫,可以睇到佢獵食!

    回覆刪除
  25. 聖誕快樂啦....^.^
    [版主回覆12/30/2012 20:19:37]新年快樂!

    回覆刪除
  26. 恭喜你的Blog 成為editor's pick, 真是很精彩的旅程呢!
    [版主回覆01/10/2013 00:14:47]多謝^^

    回覆刪除
  27. 好勁呀@@
    [版主回覆03/03/2013 01:21:22]

    回覆刪除
  28. 大開眼界啊﹗人與其他的動物原來也可以和平相處的﹐但為了生存郤需各自生活在不
    同的世間﹐也許有一天可大同吧﹗
    [版主回覆03/12/2013 01:24:48]但願如此

    回覆刪除
  29. 回歸大自然的感覺,正!
    [版主回覆04/09/2013 00:12:22]係啊,最鐘意親親大自然

    回覆刪除
  30. 好精采的動物大遷徙
    [版主回覆06/26/2013 12:17:19]畢生難忘!

    回覆刪除
  31. 這種經歷確是精彩萬分
    [版主回覆08/08/2013 19:35:50]簡直係畢生難忘呀

    回覆刪除
  32. 我上年去左東非肯亞, 好好彩, stay左4日3夜, 可以睇到動物大遷徙
    https://www.youtube.com/watch?v=rYCi169jRLw&list=PL-uhT-Mda9p41kinGqXY7LdjwsU6TvqRK&index=1

    回覆刪除