2013年10月9日 星期三

2013/九月 四日三夜峇里龍目島吉利群島gili meno之旅

2013/九月 四日三夜峇里龍目島吉利群島gili meno之旅




繼去年同媽咪去過龍目島旁邊嘅吉利群島gili air之後,深深地愛上左呢個未係好開發嘅原始小島,愛上了他們湛藍清澈的海水,大大只嘅海龜!我話過一定會再來。所以今年我又返離探佢啦!




不過今次我就唔去gili air,有少少集郵心態想去齊三個島,睇下三個島有咩唔同。所以今次選擇咗更為僻靜嘅gili meno,因為上次浮潛一日團來過上岸吃午餐,覺得gili meno好靚。今次我要幫呀燒慶祝生日,就覺得呢度好適合!可惜假期就得三四日,時間有d短唔係好有足夠時間玩……不過冇緊要啦!長有長玩,短有短玩姐!

本身打算坐下午機,去峇里島,先去峇里島食返個豐富晚餐幫佢慶祝,然後再響local agent買埋第二日嘅船飛去gili。點知返工走唔甩,變相要夜晚機去。唉去到到夜晚凌晨一點幾。搞到阿燒生日要響航機上渡過。真係有少少唔好意思啊……另外由於唔夠時間到達之後先買船飛,所以我唯有上網買咗先。

四日三夜行程如下:

19/9 夜機凌晨抵達峇里島(宿:grandma hotels seminyak )

20/9 早上sea marlin fast boat快船前往gili meno,下午在島上四圍閒逛,游水浮潛(宿:kontiki meno hotel)

21/9參加gili meno浮潛半日團,下午環島+休息( 宿:kontiki meno hotel)

22/9下午返回峇里島,kuta閒逛(宿:jesen's inn 2 kuta)

23/9離開峇里島

2 則留言:

  1. 嘩~~唔怪得之話唔係一個月去一次囉...淨係個9月都已經去咗兩次...10月會去邊呀 ?

    回覆刪除