2013年10月25日 星期五

2013/十月 重陽秋日合家觀之四川九寨溝五日登高遊

2013/十月 重陽秋日合家觀之四川九寨溝五日登高遊

今個月又比我好彩博到放幾日連假,仲要咁啱係重陽同周末旅行出遊固然是必須的。其實考慮過幾個地點:峇里、沙巴、蘇梅和九寨溝。頭三個都係陽光與海灘,潛水游水曬太陽為主,最後一個就比較唔同,係去睇山水景色的。
最後到左十月,我終於決定到去邊。沙巴同峇里首先放棄,係由於班機太full overbook左,standby唔使諗。最後就考慮蘇梅同九寨溝。其實上年去過蘇梅,價錢又唔貴又悠閒,都係一個好好嘅選擇,但我呢幾個月都keep住去陽光海灘嘅地方,今個月底又會去我最愛嘅馬爾代夫,咁海灘夠喇,所以就決定選擇玩法唔同類型嘅九寨溝。




剛好9-10月正值九寨溝全年最漂亮最色彩繽紛嘅秋季,又紅又黃又綠!當然亦係最貴嘅旺季,多人和食住比淡季貴是在所難免的。(四至十一月旺季,十二月至三月淡季,黃龍索道纜車冬天不開放)

呢個旅行本來又係我同呀燒兩人行,不過我媽媽又勁想去九寨溝,話拎大假都要去,好,三個!之後kenneth又有興趣加入,所以變四個,有佢去就正,包影到靚相(攝影師來的)。竟然,平時求佢都唔肯去嘅爸爸主動提出參加,噢噢,九寨溝嘅力量真强大,咁今次會係佢第一次 ;坐飛機去旅行呢!好開心呀,一行五人,準備出發!!

雖則話五日,但實制上只有三個full day,因為第一日好夜機去,第五日好早機返香港。所以,其實得三日。時間真係唔係好夠,玩得會好匆忙。九寨溝來說只玩一日的確唔系好夠,最好可以玩兩日就perfect。

今次我地會選擇跟local tour,由成都去黃龍及九寨溝嘅三日團,旺季價錢成人都只係$1026RMB(淡季係幾百左右),包食六餐、住宿兩晚,九寨溝黃龍入場門票、交通,另外仲有三項民族參觀活動。價錢只是不包含九寨溝內的一餐午餐和黃龍索道(纜車)。

三天都不會去購物點,但一分錢一分貨,有數可以計,黃龍入場券$200,九寨溝門票連觀光車$310,交通當自己坐巴士去,來回都要$300,淨係交通+入場都已經$810。仲有計藏族歌舞晚會$150+參觀幸福羌寨$170,呢堆加埋已經$1130,仲未計食住!所以個團$1026真係好平,條數真係唔知點計。

如果選擇自由行,五個人價錢起碼貴幾千,所以雖然跟團真係辛苦,食宿差,時間趕,但如果想省錢絕對係一個好嘅選擇。由於一早知道跟當地團食住條件很差,所以我們準備了大量食物,包括罐頭麵包蛋糕餅乾杯面等等。

在此我系度簡單介紹一下去九寨溝嘅四種方法:

方法一:來回坐飛機,從成都雙流機場到九黃機場,機程四十五分鐘,機票旺季約$1500-3000RMB(有時有打折就會比較便宜,不過通常折扣不會太多)來回。到達九黃機場後再包車($200/車)或坐班車($45)前往九寨溝及黃龍。這個方法會是最貴,但可避免坐長途車,最節省時間。

方法二:自行乘坐巴士前往。成都兩個汽車站新南門和茶店子車站,都有去九寨溝的直達車,所有班車都會在早晨開出(大約六點至八點,一天有好幾班),坐汽車是需要九到十個小時,單程車費大約$130人民幣。這個方法比較費時,但價錢相對地比較便宜,而且自由性大,接下來 ;的食宿又可以自己選擇。

方法三:拼車前往。其實這個方法跟方法二差無幾,只是坐的不是大巴而是四坐位私家車,同樣地在上述兩個車站上車,車程六個半小時,成都前往九寨溝單程車費$150/人,回程$200/人。九寨溝前往黃龍$200/車。個人覺得這個方法既省錢又可自由選擇食宿,而且比坐大巴省時,適合ߎ 1;想跟團,不想支付昂貴機票,對食住又有些少要求的人。拼車可以早上時間在車站找到,也可以預先聯繫。這個聯繫方式是我在九寨溝的時候找到的。卓勤:13698178410

方法四:跟當地團,有三天或四天團可以選擇。這個方法是四個方法當中最省錢省心的,包食包住包門票包交通,還另外包括一個歌舞晚會,一個藏族家訪和參觀幸福羌寨,算是包羅萬有超抵玩。適合體力好,想慳錢,對食住沒有要求的人。旺季價錢大約$1000-1200左右(其中不包括溝內的一餐午餐和黃龍索道錢$80,不去購物點,所有都是自願消費),淡季才幾百人民幣便宜到爆。食住條件非常差,叫做餓你唔死,有張床比你訓下,基本條件都叫滿足到。價錢來說真的是抵到爛。基本上幾天都沒有太多花費,都是用了來買零食飲品上洗手間等,頂多花Ũ 27;三幾百。

最後我選擇了方法四,因為個人對食住要求不大,而且我一個人要負責三個人等費用,又個個月都玩,需要慳錢。但返來香港和呀燒討論,整體來說,他覺得食住條件太差,坐車又辛苦,時間又匆忙,他認為我帶爸媽去不應該讓他們太辛苦(也對的辛苦爸媽了),他說以後都 981;會跟大陸團(他對食住是比較有要求的)。個人而言,我絕不後悔,因為我絕對明白一分錢一分貨的道理,山區條件有限,幾餐食差少少當減肥,係酒店房間不太乾淨,限時供水供電會比較麻煩,不過床單被鋪都尚算乾淨都勉強能接受,這次之後我會繼續探索神州大陸,而且更喜歡上大陸當地團,因為真系好平好適合我這種背包友。不過如果下次我會再去九寨溝我會選擇方法三,因為我想有多點時間在景區參觀影相,想每個景點都能夠仔細觀看,吃住方面又比較豐儉由人(雖然一定比跟團貴)。

這次旅行,五天行程如下:

11/10 day1 夜機香港前往成都,入住一環內寬窄巷子附近安逸158酒店($138/房)

12/10 day2 清晨四點半集合,05:10出發。途經汶川,都江堰,中午到達茂縣午餐,下午兩點到達黃龍風景區參觀(遊覽四小時),晚上到藏族家家訪,最後入住川主寺附近的賓館

13/10 day3 06:00出發。09:30-17:30九寨溝一天遊,住九寨溝溝口附近的賓館,酒店內晚餐後,19:30-21:00 到另外一個場地觀看藏族歌舞晚會

14/10 day4 06:30出發。九寨溝-途中參觀兩個景點,包括夏爾巴藏寨-川主寺吃午餐-(15:00-17:00)參觀幸福牟托羌寨(汶川)-19:30成都(散團)-入住寬窄巷子安逸158酒店-川西垻子火鍋晚餐

15/10 day5 05:00出發。早機成都返香港

22 則留言:

  1. Joanne
    都好期待睇吓你對中國之行的感受, 今年4月我剛去完九寨溝,大把嘢可以交流 la, :)

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀真係要交流下!!!你四月去左靚唔靚呀,你坐巴士去定係點呀~~
      嗯,我寫快d先!!

      刪除
    2. 講黎一匹布咁長,吖,當係 Blog 主題,寫番篇嘢都好,寫好後請你過來看。

      刪除
  2. 正喎..
    不過同亞爸亞媽去,佢哋覺得妳呢個旅行有咩意見呀...

    回覆刪除
  3. 佢地都好開心,都鐘意去呢d地方,係咁話好靚
    不過就行好多路好辛苦,第二日都尾段差d行唔郁。坐長途車就還好。
    但食住條件差,行程對佢地來說又太趕,佢地就有d辛苦,雖然佢地無講,但我都feel到。我反省完覺得我後生辛苦d無所謂,下次唔應該要佢地同我捱,寧願比多d錢。

    回覆刪除
    回覆
    1. 同上年紀嘅人去要少行多休息...除非佢哋本身成日行山啦..

      刪除
  4. Waiting for your beautiful photos and sharings.

    回覆刪除
  5. which travel agency do u follow?

    回覆刪除
    回覆
    1. 淘寶網搵ga炸,叫做"藍湖",其實間暑都一樣,d人都係group埋一齊

      刪除
  6. 你咁夜到達成都,是預先網上報tour的嗎?,

    回覆刪除
  7. Joanne

    我寫完篇 blog,請過來看看。

    回覆刪除
  8. 嘩!你搬哂網誌過來了!

    回覆刪除
    回覆
    1. 都叫成功搬好,不過blogger對我來說好陌生,無咩心機打新文章,update得好慢

      刪除
  9. 咦...D嘢搬晒過來啦喎...

    回覆刪除
    回覆
    1. 係啊,不過唔太熟悉個blogger...無心機打...d相upload次序又無得搞,upload完load入文章又好細張要一張張禁返大,其實有無咩方法唔好咁呢?

      刪除
    2. 次序有得揀架,係跟妳揀相嘅先後次序來Upload架,妳可以試下
      細張呢個問題我都覺得係,重搵緊睇下有無D setting 可以方便D

      刪除
  10. Hi, Joanne 請問你一般在那裏搜集旅遊的資料

    回覆刪除
    回覆
    1. 一般用Tripadvisor+唔同地方既旅遊局官網+背包客棧http://www.backpackers.com.tw/forum/,大陸就用mafengwo,仲有其他blogger既分享好好用

      刪除