2013年10月25日 星期五

22-23/09/2013 day4-5 從gili meno返回峇里島kuta

22-23/09/2013 day4-5 從gili meno返回峇里島kuta



今天我們將會坐早上十點半的sea marlin快船離開gili meno,返回峇里島。本應會坐今晚零晨機返回香港,不料由於天兔襲港,打颱風的原因,今天返香港的兩班航機都將會取消,我們要滯留峇里島。




我們八點鐘起床,收拾好行李後退房到餐廳吃早餐,昨天我們選擇了吃飛蝶,今天我們就選擇吃水果班戟,味道一般般叫不過不失吧。我們在酒店對出沙灘爭取最後機會拍了一些照片,然後待在餐廳上上網,跟他們kontiki的員工聊聊天,他們叫我們如果下次要來的話,直接打電話來預訂就好了,網上訂會比較貴,amid他非常期待我下次再來呢!還送了我一份小禮物。

我們在這邊待到十點鐘,拿好行李離開,步行到碼頭去。沿途有經過海龜中心,我捐款$100000rp以作支持他們。

到達碼頭後,先去船公司櫃檯check in登記然後坐在旁邊等船。這邊的船從來都不準時,到最後,差不多十一點才有船。依然是同一隻細船,大約可以坐二十人。由於gili meno是第一站,這隻船還要經停gili air和lombok龍目島,才回返回峇里島,所以全程比來的時候更長,大約需要兩小時。今天的風浪比來的時候大很多,超級搖晃,而且不能開窗因為海水會跑進來,所以船艙非常焗,另外我的座位旁邊的窗不停有水跑進來,把我的櫈都全弄濕了,我和前面的乘客都有相同的情況,我問船員拿了一條抹布,之後一個多小時,我們就非常忙吸水抹櫈扭毛巾,動作稍唯慢一點,就會淋得全身都濕……實在太恐怖了。這樣折騰下來,再加上超顛簸的船程,超焗的船艙,旁邊的一個外國女生,忍不住到外面嘔了……沒過多久,我也陣亡了,到船尾呼吸空氣,超想 吐,但最後沒有吐到,在船尾好像洗澡般被海水弄的全身都濕……真慘烈。

幾經辛苦兩個小時的船程終於過去,返回峇里島的padangbai碼頭,大件行李他們會幫我們送過去船公司的辦公室,我們先返回船公司等侯,阿燒也覺得有點暈不舒服,這程船真厲害呢,我們平時都不暈船的,都陣亡了,我們去旁邊餐廳買了一杯鮮榨橙汁飲$15000rp,馬上回復元氣。

船票包含了來回酒店接送,可以送到峇里島的不同區域,我們要求送返kuta區。由於未知航班情況所以我們今早在網上預訂了峇里島的住宿,會住在kuta的jesen inn,總算叫有兩手準備,隨時如果有機的話就馬上返香港,如果沒有辦法就在這邊住一天。車程又要一個多小時,會坐非常擠迫的小麵包車。所以其實去gili真的有點折騰,距離有點遠。

到達kuta經差不多下晝三點多,找到了我們預定好的jesen inn2,$300000rp一晚含早餐,酒店有wifi,有個小泳池,房間很乾淨,位置算方便,步行到kuta市中心和沙灘大概需要十五分鐘,整體來說還不錯。

取房安頓好行李後,我們就步行到kuta沙灘,在kuta square走出去,沙灘旁有一排大排檔,我之前來過很多次,這邊的雞肉沙爹超好吃,我們一人要了十串,再點一個印尼炒麵,一包炸蝦片和兩杯鮮果汁,埋單合共$80000rp,非常抵吃!而且雞肉沙爹串真的好吃得很難忘哦!

吃飽飯我們就在旁邊看傳統巴厘舞蹈表演,今天剛好有活動,不用付錢免費有得看,不過呀燒對這些沒有興趣,看了一下就算,轉而看人家在沙灘上滑浪,kuta沙灘上高手也不少呢!由於這個沙灘浪超大,只適合滑浪不適合游泳玩水。

之後我們在kuta square逛街,這邊有quicksliver,billabong,ripcurl等品牌,不過價錢也不算便宜,所以什麼也沒有買到。之後我們來到kuta square內的matahari超市去買零食手信和飲品等,買了炸蝦片和乾果等大袋東西,花費$164100rp。購物完冇事好做決定返回酒店休息一會,並且上網查看航班情況,晚上再出來吃飯。

最後我們得知今晚七點和零晨一點多的航班都要取消,delay至明天早上十點半,即是今天都不用跑到機場去了。超擔心因為取消左兩班機,明天機場一定會大混亂,好擔心全部人搶機位然後要等幾班機先上到……

之後我們在酒店午睡,到夜晚先出去找餐廳吃晚餐,隨便找了家餐廳,點了一份seafood kebab和海鮮拼盤,又兩杯果汁,埋單$305000rp,餐廳有live music,隨便一位大叔已經唱得非常之好,可以媲美歌神,為了支持音樂,我給了他$20000rp作打賞。

吃飽飯就返回酒店休息。第二天睡醒,在酒店吃好早餐,都是水果班戟味道一般,隨便吃完就快速找的士前往機場,kuta離機場很近,的士過去收費$30000rp,十五分鐘就到達。我們在機場check in counter等了很久很多人很混亂,航班delay到11:30,standby的人有三十幾位,我們排三十九……櫃檯職員告訴我們機會渺茫,最後等到counter close,他們開始收standby客,可能本身這班機有很多人no show,最後竟然全部standby的人都能夠上機,包括我倆!奇跡啊,有驚無險,只是遲了大半天,就能夠返回香港!

終於結束了我五天四夜的峇里島龍目島吉利島之旅!今次食玩住買總共才花費了三千多港元兩個人,連同機票兩個人才花費$5187,實在花費不多(機票方面我不能提供意見),太抵了!下次再見!我一定又會再來!
是日二人消費:
水一支$5000rp
海龜中心捐款$100000rp
橙汁$15000rp
Jesen inn 2$300000rp
Lunch$80000rp
果汁兩杯$20000rp
超市$164100rp
晚餐$305000rp
Tips for music$20000rp
的士前往機場$30000rp
買飲品$30000rp
離境稅$300000rp
合共:$1369100rp

五日合共二人消費:$3712100rp(約$2600hkd)+酒店credit card付了的頭三晚房錢$807hkd

五天旅程總消費:$3407hkd(兩人)

連機票$1580二人總消費:$5187hkd


有圖有真相,去片!
又嚟kontiki cottage提供嘅簡單早餐


今日唔食飛碟食,食鮮果班戟

食埋早餐就準備走啦

臨走前響外面沙灘影下相先

百看不厭

由朝到晚都無乜人

有沙灘椅

乜都影下

玩到唔捨得走

要走了

kontiki旁邊的gili meno diver潛水中心

途經海龜保育中心再睇下,咁影落有小小簡陋

中心提供嘅各種tour

臨走又望一望d海龜bb

負責人的自白,好有心嘅一個人值得支持

最後我捐左一百蚊比佢先走

行到去碼頭依然好多馬車系度等候

響碼頭咁啱見到人係到落貨,gili island資源有限,基本上所有野都係由龍目島運過嚟嘅,我見到佢地有運薯仔,洋蔥,香蕉等等

所謂嘅碼頭,其實就系沙灘

等船準備翻峇里島

整個島都係咁樣嘅涼亭,可以邊坐邊等船

隻船遲到咗,等咗好一陣終於上船,全船滿座,bye bye gili meno下次見

船到達下一站gili air,好多人落船,我終於有位坐

 爬船身落船嘅情況

上滿一船人又再開船

下一站到達從龍目島,又有一堆人要爬落船

喱個係龍目島,如是者上上落落搞左成兩個幾鐘,成程船勁顛簸,差d嘔,幾經辛苦終於返到峇里島

再轉乘接駁小麵包車,終於返到kuta,check in住jesen inn 2酒店,房間都幾唔錯,最緊要價錢便宜,而且水夠熱,又有得上網,位置都尚算方便$220hkd晚

放低行李安頓好我地就出去食午餐,去到kuta beach旁邊嘅大排檔小食攤叫咗兩杯鮮榨果汁沙冰超好飲,$10000rp

雞肉串燒沙爹,個汁超級無敵勁爆好食!又平又惹味!下次來一定要再食

好熱鬧嘅kuta beach,有不少人響度滑浪

咁啱有民族舞蹈表演,唔使錢有得睇

之後行左陣去埋超級市場就返酒店休息,呢個系超市商場內的砌花

到咗夜晚再出來搵餐廳吃晚餐,叫咗個seafood kebab

用個架吊著兩串串燒,都幾過癮

另外叫咗一個海鮮拼盤

豐富晚餐,不過返返嚟峇里島物價就有小小貴

最後夜晚因為打風嘅關係都未能返到香港,無辦法唯有係峇里島留多一晚啦。喱個系jesen inn下面嘅小泳池,我就系見到網上嘅圖片先揀呢間酒店,點知道最後我都無享受過酒店設施

酒店提供嘅早餐,非常簡單,只有一個香蕉班戟同一杯好難飲嘅橙汁

幾經辛苦響機場度等咗好耐,終於上機返香港啦,再見巴里島

峇里島嘅東岸系天上面睇又幾靚喔


gili meno,bali,自由行,旅遊,kuta,sea marlin



6 則留言:

  1. 正...下一個去邊到 ? 可能已經去咗...

    回覆刪除
  2. It seems that you can always spend little money to have a great trip! The dinner should be delicious.

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,因為成日都去玩,所以去邊都好都會以慳錢為原則,如果唔係就會無錢再玩:(
      峇里d海鮮都真係唔錯~~

      刪除
  3. 似乎全世界的陽光海灘都俾你去勻晒了

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁又無,冰山一角炸!我仲有大量陽光海灘未去呢!

      刪除