2013年10月24日 星期四

21/09/2013 day3 gili meno 追逐海龜浮潛半日團

21/09/2013 day3 gili meno 追逐海龜浮潛半日團



昨晚九點鐘就睡著了,晚上天氣有點涼,根本就不用開冷氣,下次直接訂風扇房就好了,空調根本就是多餘的。

我們八點鐘醒來,到酒店的餐廳去吃早餐,很喜歡坐到沙灘外面的座位,看著漂亮的白沙和大海吃東西,實在是爽歪歪!酒店提供的早餐很簡單,只有三款可以選擇,包括芝士蕃茄洋蔥飛碟或水果班戟或果醬牛油配多士,飲品有茶咖啡和橙汁。




到了十點,浮潛半日團的人來餐廳叫我們出發,我們一船有十個人左右,整個過程大約玩三小時多。他們會提供面鏡和蛙鞋,先在岸邊取好工具,然後走到沙灘上船,坐的是玻璃底蟹船,坐在船上直接可以從玻璃看到底下的珊瑚,非常有趣。

船航行十五分鐘後在海中央停下,來到第一個浮潛點turtle point。船員著我們穿好蛙鞋帶好面鏡,直接從船上跳進海中,水很深啊,應該有二十多米吧,十幾個人只有兩三個穿救生衣,外國遊客的游泳技術真高啊……我們都二話不說一個一個跳下海,由船員引領著一直游啊游,沒過幾分鐘,就發現有兩三隻海龜,在海底睡覺休息,船徒手潛下去,把海龜喚醒,海龜慢慢游上淺水處,跟我們距離不遠呢!gili meno海龜真多啊!可能就是海龜保育中心的功勞呀!

接著我們由船員引領下一直游了差不多一個小時,游到了三個浮潛點,包括gili meno島西面的meno wall,coral garden,christmas tree等,也算很精彩,看到很多不同種類的珊瑚和魚類。但浪很大,我們穿著救生衣游得特別慢,跟著他們游,他們游得好快,我們追得好辛苦啊,累死人了!另外這個範圍有很多浮游生物,感覺像水母但是你看不到的,會炸到你的手腳很痛……

後來,我們發現我們的潛水相機壞了,卡槽又入水,慘了又無水底相影,繼上次馬爾代夫之後又一部潛水相機陣亡,我決定永遠不會再買防水相機,我會買潛水殼,這種防水相機太容易壞了。唔開心又壞多一部……

玩完這三個浮潛點,大家都筋疲力盡,返回船上。船再次航行多二十分鐘左右,來到對面的gili trawangan,雖然島與島之間的距離不算遠,但千萬別考慮游水過去,因為就算我們坐船,中間風浪也很大很晃。我們去到gili t岸邊對出的一個平靜的浮潛點,有多艘小船已經停泊在這邊,讓人下水浮潛,我們在這邊大約停留三十分鐘,這個點不需要人帶,自己跳下水四處游就可以了,由於對上三個浮潛點實在太累,很多人都沒有下水,但呀燒二話不說跳下水到處游,游到好遠,到最後是最後一個游回船的人。而我就大概游了十分鐘,看到沒有什麼特別好看的,就返回船上曬太陽。

最後一個點,就是返回gili meno東岸,就是我們昨天午餐吃的yaya餐廳對出的浮潛點,我們昨天就是在這邊自助玩。個人來說我最喜歡這邊的浮潛點,因為浪不會很大,珊瑚又多離岸又不遠,絕對可以直接由岸邊游出來。

大約一點多,浮潛團結束。我們返回酒店先去洗個澡,然後出去吃飯。因為阿燒可能意猶未盡,所以我們起初打算下午再到我們kontiki酒店外面的沙灘浮潛,因為這裏就是一個浮潛點,叫meno corner,不過早晚浪都很大。但早上這個浮潛團,消耗太多體力,所以他也覺得下午沒有必要再玩了。

洗過澡後,我們就外出,找餐廳吃午飯。到了碼頭旁邊的一家名叫rus warung的海邊涼亭餐廳午餐去。我們點了一份凱撒沙律,一個薄餅,兩杯鮮果汁和一杯檸檬茶,埋單$169000rp。這些海邊的涼亭坐得很舒服,我都差點兒睡著了。很悠閒的吃了個午餐之後,我們沒什麼事做,又不想落水,決定環島一週到處看看!

這個島,直徑有一點五公里,其實沒有很大,但由於都是沙地,走得有點慢。我們由島上的東南面開始走,一直走到北面,沿途拍拍照看看風景。我發現其實島上最熱鬧的區域都在東南面,越向北走,餐廳和住宿都比較少。走得有點累,我們去了一家士多買可樂飲,店主和朋友正在這邊用結他和小提琴夾band,他邀請我們加入欣賞,他們又彈又唱,非常閒適自在,而且音樂也彈得非常好聽,我在這邊想這才是正確的生活態度嘛!我們坐在旁邊觀賞,覺得這邊的居民真利害哦,隨便一個叔叔,也能夠做出這樣好聽的音樂!另外也覺得他們好幸福,天天看著這樣漂亮的大海,天天都可以這樣悠閒地過。

我們再這邊休息了一會,謝過後,繼續再走,走到比較荒蕪西面。終於看到了島上最豪華的一家酒店mahamaya,的確是比較新淨漂亮,不過地理位置就一般,沙灘不漂亮的。本來打算在這邊喝一杯,但看到沒什麼人還是放棄了,繼續走!去西面附近的咸水湖看看,這個湖又無什麼特別,我們沿著湖走,走到了島的中間,都是一些民居。我們決定不繞一圈走返南邊,因為島上的西南面很荒蕪,所以我們就走進島的中央,要過一些民居,走了條捷徑,返回我們的住處。

日落時分,終於返回kontiki,我們就在酒店海邊餐廳喝一杯和吃雪糕。hea到日落。一杯飲品和雪糕,合共$45000rp。

之後我們返回房間洗澡,再外出吃飯。晚餐我們又選擇了在碼頭旁邊的 rus bar and restaurant,都是我們下午吃的同一家,因為我們看到他放出來的海鮮款式最多,更有大大串的串燒。我們選了一條魚和一串大串燒,燒烤食物都會配沙律雜菜,薯仔和玉米,我們再點了一杯火龍果汁和一杯西瓜汁,食物和飲品都不錯,埋單合共$247000rp。

吃飽飯,我們又返回酒店休息,早早睡覺去~ 真的很喜歡這個環境浪漫的小島,如果不介意洗凍水澡,和設施較基本,其實頗適合度蜜月呢,又便宜又漂亮,超適合背包客的!

是日二人消費:
浮潛tour$250000rp
午餐rus bar and restaurant$169000rp
可樂$12000rp
雪糕+ice tea $45000rp
晚餐$247000rp
是日二人消費合共:$723000rp




有圖有真相,去片!

kontiki提供的簡單早餐,有水果同果汁

仲有一份芝士飛碟

總算叫做夠飽

酒店餐廳外環境

好靚嘅海灘

一行出來就藍天碧海,愛死了

直頭可以望住個海食早餐

對面就系龍目島

如果唔怕曬可以坐出面

餐廳室內位置

酒店外的涼亭可以隨便坐

餐廳外面位置

食完早餐就出發去浮潛半天遊

上船出發,gili meno清澈透明的海水

gili meno真系令人沉迷嘅一個小島啊

船員

坐船頭曬太陽

第一個潛點落水見到幾隻海龜,不過影得唔系咁好

海底嘅珊瑚

好多細魚仔

附近嘅珊瑚資源都非常豐富

漂亮的海底世界

不過影得真係唔係咁好

我用盡全力咁跟住大隊向前遊

之後上返船,來到gili t對出海域再浮潛

大家都攰到唔想游,係呀燒一個玩到樂而忘返

你個系gili trawangan

潛完呢個潛點又上船返回gili meno,我坐左系船頭曬太陽

船上其他團友

終於來到最後一個潛點meno corner,喱度我地琴日都有自己從岸邊游出來浮潛,的確好唔錯,好多珊瑚同埋魚

之後,浮潛半日團就到此為止,上返gili meno

這片海灘真系靚到不得了,可以媲美馬爾代夫

行返kontiki途中又途經好海龜保育中心,其實就系好簡單嘅四個水池

喱d系三日大嘅小海龜

喱d系七個月大準備可以回歸海洋嘅海龜仔

返回我嘅房間,我住樓下好方便行幾步就到

酒店內園

我房間的小陽臺,可以比我晒衫同放工具

返房沖完涼,中午時分又出來準備去食飯,看到這片漂亮的白沙灘真是心曠神怡啊!

忍唔住又影下相先

住呢間酒店真系絕對無揀錯啊,一出嚟就系咁靚嘅沙

美不勝收

漸變色嘅海水,好藍好靚啊

不過一定要擦防曬,如果唔系咁曬法一定燶

忍唔住係度跑嚟跑去

咁大個沙灘竟然人都無隻,我地兩個獨佔

呀燒話佢要飛出去

有個外國女人系度曬太陽,成個人紅曬

影完相就行去碼頭附近食飯,揀左間響海邊有涼亭嘅位置坐低

睇下食咩先

下面就系海

漂亮的的環境

等食中

個環境好relax好舒服

我地兩個唯一一張合照

食物來了,睇落都幾唔錯呢

我地叫左一個pizza,一個沙律,兩杯果汁

我地食飯嘅餐廳

響碼頭附近有好多馬車系度聚集等客

食飽飯,響個島度周圍行,紅色花開得好燦爛好靚啊

繼續向島上嘅東北面行,見到有條樓梯

喱條樓梯好得意可以直接下海灘

到處可見嘅草制涼亭

忽然係沙灘上見到形狀奇特的枯木

呀燒爬上去影下相先

我又有樣學樣又爬上去影

喱張影得好唔錯,影到我好似好高咁,個天又好藍好靚

路過一間士多買可樂飲,咁啱佢哋係度用吉他及小提琴夾band,邀請我哋坐低聽下,好nice的一家人

響一間唔知餐廳定系旅館外面見到有個千秋即刻走埋去玩,打到超高,好好玩啊

呀燒打得仲高

其中一間旅館有游泳池嘅,不過外面就系海灘其實都唔需要泳池啦

充滿珊瑚礁嘅一片海灘,呢度d沙好吉腳,因為全部都系珊瑚碎

好原始嘅一張沙灘椅,佢根本就系一舊彎彎地嘅木頭

行過見到新既一間旅館又幾靚

行咗好耐終於來島上嘅西面,全島最豪華嘅mahamaya酒店,本來打算係度飲杯嘢,點知見到人都無隻,而且又唔系特別靚,就放棄,繼續行

mahamaya酒店,一間房好似要二千幾蚊架

繼續行見到一間餐廳用珊瑚同埋貝殼石做裝飾,整得好有心機

西面嘅海灘唔係好靚,啲沙又唔白又唔幼

而且浪好大,雖然都系一個出名嘅潛點,但系可能黃昏時間唔適合游水

最後我地行入島中間嘅一個鹹水湖,個湖就冇乜特

我叫阿燒同d紅花合照,佢就整個咁嘅死人樣,醜怪到死

黃昏終於行到返去我地住嘅kontiki響外面餐廳食返個雪糕飲返杯野先

雪糕新地,好味

我仲叫咗杯檸檬茶,我地響度上下網hea下

到咗夜晚沖完涼我地又出來食飯,又去左碼頭附近嘅餐廳食,夜晚佢地會放d bbq海鮮出嚟俾你揀

我揀咗一串魚串燒

阿燒揀咗一條魚

bbq仲包括薯仔,粟米同雜菜,所以一定飽

好豐富嘅晚餐啊

又有隻貓仔跳上來想搵野食,不停系度喵喵叫搵嘢食,我地搵個牌棟住系度阻住佢,費事好似琴日午餐咁,轉個頭比佢偷左舊雞

得意貓仔

農曆八月十七,皎潔的月色照亮整個海面

gili meno,浮潛,海龜,龍目島,吉利群島,峇里島,bali,kontiki,旅遊,自由行







4 則留言:

  1. 嘩嘩~~~呢排妳陽光海灘咗幾次喎....

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,所以曬到好黑好黑,好似賓賓,我而家行出街已經黑過好多男入:(

      刪除
  2. Really beautiful sea and beach. The sea is so blue.

    回覆刪除