2013年8月27日 星期二

01/07/2013 day6 Fihalhohi Island Resort島一日遊


01/07/2013 day6 fihalhohi島一日遊



今朝又七點鐘起床,八點鐘出去吃早餐,由旅館準備好沙灘毛巾,飲用水和浮潛工具等,九點鐘再一次由Anas帶領步行到碼頭去,凖時出發到fihalhohi,今天,鄰房的俄羅斯情侶又和我們同船,但他們去另一個島rihiveli resort 。

這兩個島相對來說都比較遠,船程大概要大半個小時。船先停我們的目的地,Anas帶我們到reception付入島費,交代好pick up時間,就先行離開,我兩就自由活動了。這個島入島費為$26USD(未稅),另外有一些針對外來guest的套餐,我們最後選了$40USD(未稅)的入場+buffet lunch package。多付$14USD就包一個午餐,價錢尚可接受。




今天fihalhohi一日遊的計畫是首先上午先環島遊拍照,早午到餐廳吃自助餐,然後下午全天游水浮潛。我們在reception旁的行李間放下暫時不需要的行李,拿好財物和相機,就依照地圖順時針環島一週。fihalhohi是一個非常平實的島,設有水上屋,但不是奢侈的檔次。這邊海洋生態環境物種豐富,有漂亮的珊瑚,浮潛一流。在這裏住一晚價錢也不貴,下次可以考慮。這個島不大,環繞一週不用二十分鐘。
今天沒有下雨,但天色也不算好,烏雲蓋頂。不過經過這兩天下大雨的經驗,今天看到沒有下雨,已經覺得是上天的恩賜。

我們一開始就跑到去,水上屋的木橋上拍照,然後跑到盡頭的涼亭去休息,這樣一玩就是兩個多小時。個人覺得水上屋是馬爾代夫的特有特色,從屋裡就能直接跳下海,爽歪歪!(可惜我無住過)
這個島的沙灘一如既往的漂亮,椰林樹影水清沙幼當然不用說。沙灘上人也不算多,所以有很多私人空間可以盡情玩樂。

嘻嘻鬧鬧一下子就到了中午,馬上跑到餐廳去吃午餐,食物任吃汽水任飲。但自助餐的食物款式不算多,而且味道也就一般般,我拿了一碟,也不想再吃,以後吃了一大堆沙拉水果就算了。雖然這個自助餐才十四美元,個人認為不吃也罷。有可能的話就自己帶點乾糧三文治之類吧。

吃飽飯我們又四處遊逛了一下,之後就下海開始浮潛了,fihalhohi沙灘對出的海域,從水上屋開始到碼頭一整片,都是豐富的珊瑚斷崖,和前天去biyadhoo一樣(但biyabhoo範圍較大,更漂亮),又沙灘開始由淺入深,坡度很大,一下子就到達了海溝懸崕,認住這個崕邊游,一路三百米左右的距離,珊瑚層次分明,由淺入深,水流又不算急,能見度很高,幾十米下的大魚也能看到。絕對是浮潛的好去處。在群礁水域種類繁多的熱帶魚群,我們一天看到的就不下幾十種,猶如一座活生生的海洋水族館。珊瑚品種也特別多,看得我們目不暇給。各式各樣的魚我們也有看到,其中包括小丑魚,大群大群的藍紋紅鯛魚,神仙魚,蝴蝶魚等,色彩斑斕,實在太好看了。馬爾代夫,果然是世界上最豐富多彩的珊瑚潛水天堂之一。我們這一趟玩浮潛玩了一小時才上岸,看看鐘,尚有一個多小時。

繞島一週,再從水上屋旁邊落水,再一次游向碼頭,仔細觀看這片壯舉的珊瑚礁,再一次探索美妙的海底世界。這一次我們又玩了一個多小時,看到了一群黃色的熱帶魚幾百條一群,猶如一個海底龍捲風,緊密的游在一起。最後我們更看到了一隻比較少看到的大海龜,深水處慢慢游上幾米的淺水區(可能上來曬太陽吧),我倆當然用盡全力,緊貼著海龜一起游,追了牠好一陣子呢!今天的浮潛經驗,有這樣完美的結尾,我都感到很滿足!

可惜我的潛水相機早在前天殉職了。昨天在小店裡買的防水菲林機今天有帶出來用,昨晚我們還特地到外面去買菲林,本來滿懷希望,今天也用它照了不少精彩畫面(可是最後回家,曬出來的相片,白茫茫一片,什麼也看不到,浪費了大家的精力,很失望呀)。

我們潛到最後一刻才上岸,所以最後離開時有點趕,飛快奔跑到潛水學校還救生衣($7usd),再跑到前臺付款(入島費連午餐和租救生衣一件,含稅,兩人合共$101usd,好貴啊),然後下午五點三準時跑回碼頭等快艇來接我們返回maafushi。快艇之後再到另外一個島接回俄羅斯情侶,天色就變得不太好,看到遠處在下雨,幸好今天全天都沒有下雨,雖然也沒有很好太陽。不過也非常感謝上天啊!

返回isle beach inn,我們先去洗澡休息一下,晚餐決定不到外面吃,因為下午花費不少,為節省成本,今天晚餐又自己煮麵吃,一人吃一個生生烏冬就算了。

吃飽後,我們又走到前台跟老闆sunny他們討論我們明天要參加的活動,明天將會是我們在馬爾代夫的最後一天,一定要玩盡佢!我們要求他們再致電anantara resort,可惜試了第三天,人家依然不接受外賓。既然最貴的去不成,我們退而求其次,就選擇最便宜的picnic island!


這不是一個度假村,而是一個無人島,一切都比較原始天然。適合喜歡簡樸原生態的人,盡情地享受陽光與海灘。另外,明天傍晚回來,晚上決定再去夜釣,盡用一天時間,唔,將會很充實,既然明天的活動已經塵埃落定,我還是早點休息吧,晚安!

是日二人消費:

到fihalhohi船接送$153.4USD
上島入場費+buffet lunch+租用救生衣$101USD
房費$69.1USD
TOTAL:$323.5USD

有圖有真相,去圖!

酒店房價包含的continental breakfast


再配一碟水果,每天都相同。款式雖然不多,但一定夠飽


坐船到達fihalhohi resort


上岸後,付好入場費就自由活動,馬上跑去水上屋看看


遠觀全景


近看


我很喜歡水上屋呢, 雖然這裏的水上屋不算很漂亮


這張背影不錯


拍得不錯的腳架自拍合照


沙粒像麵粉很細很白


十秒腳架自拍,距離d點遠,跑餐死都趕唔切,下次可能要買返個遙控


其實今日天色都唔系話好好,不過唔落雨都已經謝主隆恩


阿燒有少少擔心,因為舊烏雲飄緊過來


佢爬咗出個涼亭出邊,好易跌落海


調翻轉頭影水上屋條木橋


去呢個島住水上屋,其實都唔系好貴


抖下暑先


一間屋仔


打坐禪修


我幾中意喱張,海水顏色好靚


又來合照


乜都影下


我攤屍


烏雲蓋頂,但海水顏色依然透亮,可見如果有太陽,一定仲靚


島上養的鸚鵡


自助午餐無乜好食,我唯有食大量水果


汽水任飲


餐廳環境,如果係呢度嘅住客,好可能係fullboard,包曬咁多餐,一日三餐都係響度解決


響棵樹度見到條蜥蜴


齊齊訓吊床


拎開我對拖鞋會好d


無啦啦有個千秋,又坐下


曬太陽去


其實都冇乜太陽


環島一週後,食完飯,終於可以落水浮潛


睇落成個白癡仔咁


系石邊見到條海鰻,好兇猛嘅海洋生物啊!


喱張影得唔錯,如果有太陽就靚啦


直接由水上屋條橋跳落去


啲水好清啊


阿燒又跳


炸起好多水花


漂走左


壯觀嘅海洋世界依然因為我部水底相機壞左,無得影低分享。不過fihalhohi海洋生態的確好唔錯,機會可以再來,可以考慮住一晚,因為房價都好平,千幾蚊一晚。
話咁快就要離開了,坐船去另外一個島接人。



俄羅斯情侶仲未到碼頭,我地就響船上等,等等下,烏雲密佈


對面已經開始落雨,大穫,隻快艇冇頂架,唔好落到過嚟


阿燒唔知睇到d乜魚


對面有個小島,細細粒,應該無人住的

3 則留言:

  1. 真係時睛時雨喎..

    回覆刪除
  2. 你好呀! 看完你的馬爾代夫的BLOG,我也想平玩. 計劃2月中出發. 想問你的意見.
    我去六日五晚 (第一日12:25落機,第六日會坐0700船由mafaashi到male, 然後在市中心迋迋1340機),5晚中(1,4,5晚在mafaashi住, 2,3晚住fihalhohi resort). 在fihalhohi resort 兩天不打算參加excursion. 第4,5日回mafaashi才參加. 想參加.
    (1) Big reef snorkeling (2) Biyaahoo Island (3) Picnic Island (4) Whale snorkeling (5) Sunset Dolphin
    a 想問以上最值得玩的次序係?
    b Picnic Island 係咪要玩足一天?
    c 一天之內去big reef snorkeling (1hr) and whale watching snorkeling (1 hr), 再1700去Sunset dolphin 趕嗎?
    d 我第2,3天去了fihalhohi resort.是否可以skip Biyadhoo resort? 如果要去Biyadhoo resort, 係咪最好只留fihalhohi一晚?
    謝謝你!

    回覆刪除
    回覆
    1. a次序我覺得係1.3.2.5,但4我上次去無呢個選擇,我都唔知有whale snorkeling如果有就一定好正,我會放佢第一。不過呢個活動應該係seasonal架,唔係成日有,我所知二月應該係無,可能你要問問。
      b因為picnic island上咩都無(設施),而且個島無得浮潛,淨係曬太陽游水,不過好natural好靚,大半日足夠了,我上次就picnic island+釣夜魚兩個活動同一日玩,大約九點去三點返maafushi都夠時間玩。
      c我覺得唔適合兩個snorkeling trip同一日去,雖然都係一小時,但加上來回交通,又濕又乾咁,我覺得會好攰好辛苦又趕,我覺得一個snorkeling+sunset dolphin/sunset bbq會比較好。其實我就麻麻地sunset dolphin,因為我去picnic island返來就見到好多dolphin,船家會立即幫你追同停低比你玩,當然呢d都係睇運氣,不少人去excursion往返都見到有,但亦有人見唔到,sunset dolphin就專門帶你去搵,就包見到囉。
      d 如果住fihalhohi係,可以skip biyahoo。 fihaholhi浮潛好正,由水上屋到碼頭大約二百米游出去個dropoff好多魚好好正!其實biyadhoo就類同,不過就再勁d,biyadhoo再勁d大d,全個島圍住都有魚睇。夠時間應該都去,但如果無就二選一啦。如果去biyadhoo就留fihalhohi一晚,預一日比biyadhoo啦,睇你熱唔熱愛睇魚,因為biyadhoo個島好樸實,設備等無fihalhohi咁靚,又無水上屋,係浮潛一流,而big reef就係响biyadhoo對出,游出去二三百米左右,不過响岸就唔太夠膽游到咁出,因為有時出面幾大浪。

      刪除