2013年8月16日 星期五

28/06/2013 day3 馬爾代夫biyadhoo island resort一日遊

28/06/2013 day3 馬爾代夫biyadhoo island resort一日遊

今天早上七點鐘就起床,八點鐘到旅館的小餐廳去吃早餐,吃的早餐比較簡單,有煎蛋、香腸、多士和水果,雖然食物款式少,但我們都吃得超飽的。

今天我們的活動是到附近的biyadhoo island resort一天遊,時間是自訂的,所以當然早去晚返爭取時間。我們決定九點出發,下午五點回來。我們的旅館,為我們準備好了兩大條沙灘毛巾和兩瓶瓶裝水,另外再借我們蛙鞋和浮潛工具(全部不用另外收費), 拿住一抽二袋出發去。剛好另外一個房間的俄羅斯情侶也到同一個島去玩,我們四個就可以分擔船費。




旅館員工anas帶我們到碼頭登上快艇,這個島距離不遠,大約坐上十多分鐘就到達了。上島後anas帶我們到reception付好每人$30美金的入島費後,他就先行離去,五點鐘再來接我們。reception員工給我們島上的地圖,介紹各設施和浮潛點等,我們就自由活動了。

Biyadhoo island resort島不大,大約二十分鐘就可走完一圈,島是比較平實簡單不豪華類型,設備較基本的resort,沒有水上屋,如果要求豪華一點的,就不要選這個島。不過這跟我們住maafushi比較,我們也覺得這邊已經很好,終於很有想像中馬爾代夫椰林樹影水清沙幼的感覺了。無論自然環境還是水中界都自然漂亮。

我們今天上午就先行環島一周,到處拍照,看清楚哪一邊的沙灘漂亮和哪邊適合玩浮潛。我們在reception寄存一袋二袋行李,只拿相機到處走,由於景色漂亮,島雖不大,但我們環繞一周完已經下午兩點了。
想到餐廳吃午餐才發現午餐時間已過(午餐要另外付費,special offer for maafushi guest $20usd buffet lunch),餐廳已關。我們最後就在bar點了份公司三文治share吃,$14usd,也好游水前不應吃太飽,而且不吃buffet lunch可以省時間省錢。

快速吃完個午餐後,我們就先到diving center租了一件救生衣(我不穿救生衣,用自己帶來的水泡游出去),救生衣租用$7一件usd連稅。

之後我們再到島的西北面,passage 4 &5最大片最漂亮的沙灘對出浮潛去,起初在淺水區只看到一點珊瑚和魚類,但已經比平時浮潛看到的多魚,我們愈游愈出,游到了一個深淺水的交界,一步之差就由腳到地的淺灘,變成了廿幾米的深海!那個斷崖邊的珊瑚礁非常漂亮壯觀,範圍又廣,沿著崖邊游可以看到有大群大群五顏六色的魚游來游去,珊瑚款式又多,而且不會游泳光玩浮潛,能見度也很高,可以看到十多米深,大魚小魚都能看到,馬爾代夫真的是一個天堂,海洋世界資源是如此精彩!去年來馬爾代夫我玩過幾個島浮潛都沒什麼好看,就少量珊瑚和大條的灰黑色魚,不漂亮的,所以說,選島是很重要的!要因應自己喜好選對的島!

這次來馬代,這邊超多彩色大大條熱帶魚,我覺得我自己在看discover channel!!可惜我相機拍不出事實,因為潛了一會就進水壞了:(太慘了,之後幾天再沒有水中照片了,這些漂亮的畫面只能留在我的腦海裏。這次的浮潛經驗很難忘,雖然不是第一次玩,但卻是最漂亮的一次,比我在沖繩,蘇梅,埃及等地潛的優勝多了!真係無得輸!

最後,我們潛到四點九才上水,快速還了救生衣,衣服都沒換就到碼頭等anas來接我們和另一對鄰房的情侶(我觀察到他倆今早到黃昏沒四處走,都在沙灘上游水曬太陽,也沒浮潛,相比下我倆是超忙碌的,哈哈),一會,船就來到接我們返回maafushi,結束充實的biyadhoo island resort一日遊。

返回isle beach inn,洗完澡就外出到旅館旁的小店買了兩罐可樂一包芝士圈和一包薯條吃,用了$63MVR(約$35hkd)。之後,肚餓爆了,本來我想自己煮麵吃,但亞燒堅持不想吃麵,他說下午在resort的lunch buffet沒吃到已經慳了錢,所以最後我們就在自己旅館的小餐廳吃晚餐,點了一個意粉一個炒飯和一杯菠蘿汁,味道和平時在馬代吃到的一樣沒特別,價錢也還好,埋單$20.65usd(已含稅)。

吃飽飯我們就出去兩條街後的小超市買電芯,因為想試清楚究竟潛水相機是壞了還是沒電(後來確定是壞了)。亞燒來到超市又要買雪條吃,用了$40MVR($20hkd)買了一支magnum雪條,他真奢侈呀,又不肯吃麵要到餐廳吃飯又天天買零食汽水……嚴重唔support我窮遊的理念,另外,超市買電芯兩粒才$30MVR,比雪條更便宜,古怪。

買完東西就返回酒店,又跟旅館職員討論好安排明天的活動,今天去了resort,明天就玩別的,我們就選了玩比較便宜的浮潛,由anas推介下,選了big reef snokeling(1hr)$30usd一人含交通和工具等(未稅),他說這片珊瑚礁很漂亮的,約好明早十一點出發。

安排好明天的活動後,我們就返房休息。

是日二人消費(所有已含稅):
Biyadhoo入場費$60usd
租救生衣$7usd
Lunch 公司三文治$14usd
到biyadhoo船葵$35.4usd
晚餐$20.65usd
電芯+雪條$70MVR
可樂兩罐+薯條一包+芝士圈一包$63MVR
Isle beach inn房價$69.1USD
TOTAL:$206.15USD+$133MVR

有圖有真相,去圖!
一訓醒行出黎,就係呢個花園仔,其實住garden view room都ok丫


花園一角


基本上每天都是提供continental breakfast ,不過亦可要求轉為馬爾代夫式早餐


isle beach inn內設有的小餐廳


我們就在這裏吃早餐


day excursion去biyadhoo resort,坐快艇出發,吹到頭都甩啊


到達biyadhoo island resort。周圍行下先,影下相先


向馬爾代夫,沙灘和椰樹是必備的


個海係咪好靚呢


漸變色嘅大海。呀燒搬左張沙灘凳出去俾我坐


又逼人幫我影寫真


走到島上另外一面,有個石灘仔


呢度仲見到對面有另外一個島


又黎寫真(嘔)


清澈的海水


即刻好想跳落去


好鍾意呢張合照,我地兩個用腳架自拍架


爬樹去


雖然呢個唔係咩高級同出名嘅島,不過勝在夠原始,其實基本上馬爾代夫大部分嘅沙灘都靚


呢個pose都有小小難度


d椰樹為咗吸收多d陽光,所以向外打橫生


馬騮仔爬樹


繞場一周之後,影咗好多相,我地就去食飯


呢個係其中一個bar & restaurant,最大果餐廳因為我地去得太遲,所以過咗lunch time關門了


坐係度等野食


一份公司三文治兩份食,$14usd(連稅),resort島黎講,都唔算貴架喇


食飽飯即刻借救生衣,去浮潛。不過唔係成個島所有area都適合潛,例如有呢個牌就千其唔好落水,因為外面流好急(其實見到好大浪你都唔會落去)


從passive 4-5沙灘行出去,開始浮潛。游出去無耐,已經見到有少少珊瑚同埋魚仔。


呢條好彩色好靚,不過呢度d珊瑚就死嘅


本身見到咁多魚,以為就係咁,都已經好開心,點知真係好戲在後頭


游出多一百米左右,會去到一個斷崕,沿住崕游,有超多珊瑚和熱帶魚!(之後過兩日去另外一個tour,發現原來如果夠勇敢,游出多幾百米,游出浮臺過少少,果度先系最靚最多魚最多珊瑚)


海底能見度好高,而且魚都好大群,好靚呀


海水顏色好靚好透明


nemo毛仔呀!


幾條毛仔住係海葵入面,佢地係一個組合,形影不離,小丑魚被有毒的海葵保護,不受其他魚攻擊,而小丑魚會幫海葵食咗佢消化完嘅殘渣,協助其清理身體,稱之為「共生」


又一條彩色魚


美麗的海洋世界


又發現另外一個種類嘅魚


我真係好鍾意海底世界啊


見唔見到下面有條石斑啊?


另一品種


呢條魚有鼻架


一群綠色小魚


水管下面集結左一大群,好大條嘅,唔記得咗個名嘅間條波點魚,條條最少兩三斤重啊


各種不同的魚類


玩到最後一秒上水,返碼頭等快艇來接我地走


日落了,byebye biyadhoo


坐快艇返maafushi


今晚無出去食,阿燒又話唔食麵,響自己酒店解決,叫咗一個意粉同炒飯,味道就與其賣相一樣,一般啦



4 則留言:

  1. 嘩~~真係好靚呀...
    [版主回覆08/26/2013 11:56:59]有心嘅話都應該得嘅
    [Ben回覆08/26/2013 05:28:26]年年去....妳就真係得嘅...
    [版主回覆08/25/2013 20:51:17]最衰部潛水相機浸死咗,之後幾日都無得影水底相
    [版主回覆08/25/2013 20:49:29]馬爾代夫真系無得輸。如果可以我真系想年年都去啊。

    回覆刪除
  2. 即係話過2日會見到既野係仲多仲令?!
    好期待
    [版主回覆08/25/2013 20:49:08]多謝支持!不過最近好忙啊,update得好慢
    希望我快d寫完啦。

    回覆刪除
  3. 嘩, 你真係旅行專家, 我都好想去馬代啊, 見到你啲相, 更加想去, 真係好靚, 但我上網睇咗好多package同埋酒店都好貴, 所以想請教你如果想住水上屋同埋坐水上飛機的話, 我既budget頂盡只有hkd30,000係米唔洗諗啦(I means for 2, 連洗費)? 謝謝你抽空看我留言.
    [版主回覆08/25/2013 20:48:16]三萬其實都已經好多,度度佢都應該無問題。
    [版主回覆08/25/2013 20:45:28]如果你要住水上屋又想坐水上飛機,其實喱個budget有d緊,不過都唔系話唔得。
    可能要揾d無甘豪華,平小小嘅島,水上屋平極都要三千幾蚊一晚。機票都要四千幾蚊一個。水上飛機到大概要二千幾蚊個。馬爾代夫無野買,其實都冇乜洗費,而且不少房價包兩餐,又或者全包。
    如果咁樣嘅話你可以考慮,只住一兩晚水上屋,之後幾晚轉翻普通房型。

    回覆刪除
  4. 原來去馬代都可以平遊 ! 超期待你的分享 !
    [版主回覆08/25/2013 20:51:56]系啊都算係豐儉由人d囉!
    多謝支持,我會盡快寫好!

    回覆刪除