2013年8月30日 星期五

07/07/2013 day12 pai-chiangmai-bangkok-hong kong

07/07/2013 day12 pai-chiangmai-bangkok-hong kong


今天是十二天旅程的最後一天。我們早上六點多七點就起床, 早早起床游早水。 因為我倆昨日黃昏意猶未盡,所以說好了要爭取時間再一次暢泳於酒店的無邊田園景觀泳池。

其實今天十點鐘就要開車離開酒店返回清邁,所以時間真的所淨無幾。我們先在酒店餐廳吃早餐,$200baht一人 (房價不含早餐) ,在這邊來說算很貴,而且食物款式很少,算,要爭取時間沒法子,隨便吃吃就好。





快速吃完個早餐,馬上就跑到游泳池裡游泳,我真的很喜歡這個可以飽覧田園景色的游泳池,很喜歡可以看到藍天白雲的倒影和在田野間吃草的牛,我又照了超多相。

但沒過多久就要離開了,快速洗完澡,打包好行李,就出車離去。比預料時間早了十五分鐘出發。

由清邁過來拜縣是一路下斜的大轉彎,所以現在開車返去是一路的大上斜狂轉彎。1095公路果然名不虛傳,經過七百多個瘋狂大轉彎並不簡單,雖然我沒有嘔吐,但這三個多小時太顛簸,不能睡覺休息。而且中途,天氣不穩定,下超大雨,天雨路滑,開起車上來要特別小心。中途我們停車過一次,到了一家咖啡店買飲品和上洗手間,之後過了九曲十三彎的一段路,剩下幾十公里就由我來開車,自駕遊真好玩啊!

最後,我們不用四個小時就返回清邁市區,十二點多就到達,我們預約了在機場的還車時間為兩點半。所以時間尚早,我們決定再到河畔餐廳riverside吃泰菜午餐,幾天前吃過覺得非常美味,很想要encore,想不到臨走前還有機會再吃,就來這裏吃餐勁的!今天我們點了不一樣的菜式 ,點了泰式乾炒河、泰式生蝦、鳥巢小炒皇、三味燒烤蝦串和蝦春卷,加上兩杯飲品,點了這麼多食物,最後埋單才$980baht,價錢也很合理。

吃完午飯,還有時間剩, 我們就去了逛瓦洛洛市場(Warorot market), 這是集水果、乾貨、熟食、雜貨、鮮花等等與一體的大型市場, 是清邁市內最大的市集。每日清晨時分到黃昏,Warorot Market內的肉類蔬菜檔口以及路邊小販便開始營業,很多當地人會前來搜刮新鮮食材,夜晚這裡就是一個露天的小吃市場,熙熙攘攘的遊人和當地人,匯聚在這裡,一嚐泰國小吃。 這裏東西價廉物美,推薦早上或是傍晚去,商品比較多,要買送人的特產這裡再好不過,我就打算到那邊買點水果帶回香港。 買了幾個山竹$20baht,一盒榴槤$40baht,超便宜的!

去完市集,發覺時間有點趕,雖然清邁市跟機場距離不遠,車程大概只有十多二十分鐘,不過我們還要先去入油,所以我們快快離開,驅車前往機場入油和還車去。這邊油價比香港便宜多了,開了三天車,走了三四百公里,才花了$1300baht入油,也算不貴。

兩點半到達機場,還車,付回欠車公司的gps租用費用$450baht。取回護照,我們便進入機場check in去,誰知道,在機場門外我們先要過x光機,呀燒被機場人員發現行李裡有一盒榴槤(榴槤不能帶上飛機我知道,但怎知道原來機場也不能帶進去),為了不被沒收,他馬上在門外把她吃清光,嘔心極了。
清邁返回曼谷的航班時間為16:35,由於航班非常full,櫃檯人員告訴我們有機會上不到這班機,standby票又要等到起飛前四十分鐘counter close看看有沒有人臨時no show才知道上不上到機。幸運的最後真的有不少人no show,我倆都成功取得登機牌上機,不然就要等幾個小時再嘗試standby下一班了。
有驚無險,於下午六時左右成功返回曼谷轉機,在機場轉機等待時間也不算長,返回香港的班機時間為20:25,其實只須等待一小時左右 。在7-11買了點零食和飲品,等check in,不用等counter close順利取得登機牌,排隊過x ray離境,排隊時間超長,等了一個小時多,企到腳斷。幸好班機有點delay,不然分分鐘來不及登機。
好了,順利返回香港!結束為期十二天的馬爾代夫和清邁之旅,馬爾代夫&拜縣,下次見byebye!
是日二人消費:
Phu pai resort$400baht
入油$660baht
蘋果梳打一杯$50baht
檸檬茶一支$17baht
Riverside午餐$980baht
山竹六個$20baht
榴槤一盒$40baht
7-11 買食物(腸仔+花生+椰青水)
租gps尾數$450baht
Total 二人消費:$2737baht
有圖有真相,去圖!
臨走前,晨早要去遊個早水先!


一望無際田野風光,正呀!


冇時間出去食唯有食酒店個早餐,好貴,要$200baht一位


仲要無乜野食,無計啦為咗爭取時間游水,豪俾佢啦


食完又急急腳落翻去再玩


好鐘意田園風光


仲有隻馬響外面吃緊草添


等我行近啲睇清楚先


由呢一張相可見我喺馬爾代夫真系曬黑咗好多,我成個背脊係黑色架!


遊完水翻返自己間屋仔度,執拾行李,響間屋門口見到貓狗一齊度玩


以為佢地甘friend,原來唔系,睇下原來中間有隻蟹,佢地兩個好奇走埋嚟望


郊外地方特別多嘅友善小動物,例如隔離屋個露臺,有隻狗仔上左去抖涼


仲要行埋去佢都唔走,一臉悠然自得


仲有呢隻響我屋外面草地曬太陽嘅貓仔


我間屋嘅露臺


如果無自駕,都唔緊要,喱度有收費shuttle bus,又或者可以租單車,或者電單車


我地就選擇咗自駕,呢架係我地租左嘅私家車,直接可以泊響我地間屋前面


終於要離開pai,開車返回清邁途中滂沱大雨,再加上九曲十三彎嘅山路,直係要極度小心


到我揸


開車開左三個鐘,終於返到嚟清邁,又去riverside餐廳食晏先。呢幾張postcard係琴晚響pai夜市整嘅,趁宜家寫埋佢先,print返自己d相出黎,獨一無二架!


我寫完啦


阿燒仲努力寫緊


riverside室外嘅坐位日頭係唔開嘅


一杯奶昔一杯雜果汁


蝦串燒


蝦春卷


兩個人叫左勁多野食


炸雀巢,入面有海鮮,雞肉,腰果等等


泰式生蝦


叫到成枱都系野食,講清邁嘅最後一餐,緊係要豪d啦!


the riverside嘅門口


warorot market


我地喺街市買左啲山竹


仲有一盒榴槤,兩大舊都只係$40baht


我見到已經想嘔……由於機場唔俾帶榴槤入去,呀燒喺門口消滅咗佢地


使唔使食得咁滋味啊……個樣變態到丫


bangkok airway航班時間參考:

蘇梅的


令人好緊張的standby counter

清邁二人總開支:
day8 $1058b
day9 $9466b
day10$2995b
day11$2089b
day12$2277b
合共$17885baht=$4700hkd
清邁機票(不能供參考)$1084hkd
二人清邁總消費$5784hkd
馬爾代夫二人總開支:
day1-8 食買住玩交通$11026hkd
機票(hkg-bkk-mle來回)$4084hkd(票價錢不能供參考)
馬爾代夫二人合共總支出:$15110hkd
今次十二天(馬以代夫+清邁)旅程總消費:$20894hkd(二人)


6 則留言:

  1. ~~ DoNaLd & IrIs 愛閒遊 ~~2013年9月1日 中午12:23

    美女, 就怏搬啦個blog, 妳去邊呀?
    [版主回覆10/10/2013 02:47:04]你呢搬去邊?
    [版主回覆10/10/2013 02:45:48]我暫時新文章會響blogspot繼續寫住先,希望你會繼續睇啦!
    http://joannektravel.blogspot.hk
    [版主回覆09/03/2013 23:17:45]應該去blogspot,不過未研究到點搬~~你呢,會搬去邊?

    回覆刪除
  2. 你用邊部相機影呀? 影得好SHARP 呀!! 搬左BLOG 通知我好嗎? 好鐘意你的分享呀!
    [版主回覆10/10/2013 02:48:16]我暫時新文章會響blogspot繼續寫住先,希望你會繼續睇啦!
    http://joannektravel.blogspot.hk
    [版主回覆09/03/2013 23:16:49]我用canon60d+olympus epl3兩部
    我未搞到點搬住啊(唔識整),應該去blogspot,整好一定話你知

    回覆刪除
  3. WA!!!!
    POSTCARD超正!!!!!
    [版主回覆09/03/2013 23:13:06]係啊,獨一無二

    回覆刪除
  4. 榴槤妳唔好架 ?
    [Ben回覆09/04/2013 05:21:55]會死咁勁,但係食完個個人D榴槤重會留係口到個喎...
    [版主回覆09/03/2013 23:12:47]我唔得,會死架

    回覆刪除
  5. Hi Joanne,

    我和老公國慶假期去清邁+Pai 自駕遊, 想問你上次在邊間租車? 好唔好 ? 價錢如何 ? 服務好嗎?
    謝謝

    Coco
    [版主回覆09/24/2013 21:29:59]我租呢間周街隨便搵好細間,已經唔記得名了。不過我推介Avis 公司,佢大公司,價錢合理,而且機場都有counter,幾好架!

    回覆刪除
  6. 謝謝你詳盡的資料!我們參考你的行程已從清邁回來!另外,想問你們到馬代是否全部乘坐bangkok airways?因為我在bangkok官網見到飛male的航班很貴,爲何你可以這麼低的價格買到機票?因為我們也打算試經bkk到馬代,可惜機票卻很貴……:( 搭斯航班次時間又不佳,現在很煩惱呢!
    謝謝:)

    回覆刪除